۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۷۴۱۰۲۹

دیدار رئیس مجمع نمایندگان طلاب با نماینده ولی فقیه در خوزستان

دیدار رئیس مجمع نمایندگان طلاب با نماینده ولی فقیه در خوزستان
حجت الاسلام رضوی مهر به همراه عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضوی مهر به همراه حجت الاسلام نجاتی زاده، عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و گفت وگو کردند.

امام جمعه اهواز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: در اولین فرصت ضمن حضور در قم و مجمع نمایندگان طلاب، مطالب مورد نظر را مورد بحث قرار خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در موضوع تبلیغ، وظیفه فضلای حوزه و به خصوص حوزویان خوزستان را دو چندان دانسته و همکاری این مجمع با حوزه علمیه استان را امری ضروری دانست.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب نیز در این دیدار از حضور امام جمعه اهواز در میان طلاب و فضلای خوزستانی مقیم قم قدردانی کرد و خواستار استمرار آن شد.

دیدار بعدی با سردار شاهوار، فرمانده ارشد جنوب کشور بود که وی، ضمن اعلان آمادگی برای همکاری با مجمع نمایندگان طلاب، از برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان در اسفندماه جاری خبر داد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) گفت: پیش از برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان خوزستان، یادواره شهدای اصناف، دانش آموزی، روحانیت، کارگران و ... نیز برگزار می گردد و از حضور مجمع نمایندگان طلاب خوزستان در برنامه ریزی یادواره شهدای روحانیت حمایت و استقبال می کنیم.

حجت الاسلام رضوی مهر نیز در این دیدار، بر تقویت همکاری میان مجمع نمایندگان طلاب و سپاه پاسداران تأکید کرد و به عزم مجمع نمایندگان طلاب در برگزاری یادواره شهدای روحانیت به صورت استانی اشاره کرد.

ارسال نظرات