۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۵۵۱۲۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا است

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا است
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: عزت و اقتدار امروز به واسطه خون شهدا است و اگر شهدا نبودند امروز ایران تحت سلطه آمریکا قرار داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جمع دانش آموزان مدرسه پسرانه فرزاد کاشان گفت: انقلاب اسلامی ایران نمونه‌ای از رحمت خاص خداوند به ملت مسلمان ایران اسلامی است.

وی افزود: ۶۲ سال قبل حضرت امام خمینی (ره) علیه شاه ظالم که مردم ایران را مانند اسرائیلی‌ها که مردم فلسطینی را به شهادت می‌رساند، قیام خود را آغاز کرد تا اینکه در بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و رژیم ستم شاهی متلاشی شد. 

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رژیم صهیونیستی اسرائیل تا کنون ۸۴ بیمارستان و ۲۰۰ مدرسه را تخریب کرده و به ۳۰۰ مسجد را خسارت زده است.

به گفته وی اسر ائیل ۷ هزار فلسطینی «نیمی از جمعیت فلسطین» را به مصر، اردن، سوریه و لبنان آواره کرده است و ۵۳۰ شهر و روستا را تخریب کرد تا آنها نتوانند به خانه‌های خود برگردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی رژیم صهیونیستی اسرائیل را یک رژیم وحشی دانست وادامه داد: در حمله رژیم صهیونیستی اسرائیل به دو اردوگاه صبرا و شتیلا ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار نفر به شهادت رسیدند.

وی همچنین به حمله موشکی و پهبادی ایران با عنوان «وعده صادق» در پاسخ به حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق و شهادت سردار زاهدی و تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت اشاره کرد و اظهار داشت: وعده صادق از سوی جمهوری اسلامی ایران، به تعبیر رهبر معظم انقلاب تنها یک سیلی برای تنبیه رژیم صهیونیستی اسرائیل بود.

به گفته وی شهید سردار زاهدی شخصیتی بود که خیلی قرآن را تلاوت می‌کرد و روی سه جزء قرآن می‌خواند و در ماه مبارک رمضان نیز هر سه روز یک ختم قرآن داشت و نماز‌های خود را اول وقت می‌خواند.

نماینده ولی فقیه در کاشان هدف قرار دادن سفارت ایران در سوریه را به منزله تجاوز به خاک ایران دانست و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این تجاوز اسرائیل اعلام کرد رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به پیشرفت‌های نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان اینکه در دفاع مقدس حتی سیم خاردار نداشتیم و از کشور‌های دیگر وارد می‌شد، گفت: امروز ایران اسلامی به مرحله‌ای از اقتدار رسیده است که با تولید موشک‌هایی با برد ۲ هزار کیلومتر مستقیما اهداف دشمن را هدف قرار می‌دهد.

وی افزود: اگر رژیم صهیونیستی با موشک و بمب مردم فلسطین را قتل عام می‌کند و تاکنون ۳۳ هزار نفر را غره به شهادت رسانیده است، اما موشک‌ها و پهباد‌های ایرانی تنها پایگاه‌های نظامی و هوایی اسرائیل را که غزه و سفارت ایران را در سوریه زدند هدف قرار می دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به مرحله‌ای از عزت و اقتدار رسیده است که بعد از حمله موشکی و پهبادی ایران به اسرائیل، بایدن رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد ما انتظار چنین قدرتی را از ایران نداشتیم.

وی ادامه داد: اگر جمهوری اسلامی ایران امروز در حمله موشکی و پهبادی تحت عنوان وعده صادق توانست اسرائیل را از خاک ایران مستقیما هدف قرار دهد، این اقتدار از خون شهدا است که اگر شهدا نبودند امروز ایران تحت سلطه آمریکا بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات