۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۷۵۵۰۳۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

هر اقدامی از سوی اسرائیل و آمریکا با پاسخ شدیدتر ایران همراه خواهد شد

هر اقدامی از سوی اسرائیل و آمریکا با پاسخ شدیدتر ایران همراه خواهد شد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: هر اقدامی از سوی آمریکا و اسرائیل با پاسخ شدیدتر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در تجمع مردم کاشان برای حمایت از پاسخ موشکی و پهبادی سپاه به حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه که در دبیرستان امام خمینی کاشان برگزار شد گفت: عملیات وعده صادق اقدامی قرآنی است.

وی عملیات وعده صادق را اقدامی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی دانست و افزود: مستند این اقدام در آیه ۱۴ سوره مبارکه توبه آمده است که می‌فرماید، با دشمنان خدا مبارزه کنید، خداوند آنها را به دست شما دلاورمردان خوار کرده و به شما نصرت می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران این امکان را به جمهوری اسلامی ایران داد تا امروز سیلی محکم را به رژیم صهیونیستی اسرائیل بزند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا اعتراف کرده است حتی تصور نمی‌کرد پاسخ ایران در این سطح باشد، متذکر شد: هراقدامی از سوی آمریکا و اسرائیل با پاسخ شدیدتر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

به گفته وی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول این ۴۵ سال ثابت کرده است هیچ تجاوزی را از سوی دشمن بی پاسخ نمی‌گذارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: به تعبیر سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از امروز معادله‌ها تغییر کرده و حرکتی از طرف رژیم صهیونیستی اسرائیل با پاسخ کوبنده و مستقیم ایران مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه یادآور شد: خون حاج قاسم به اندازه‌ای عظمت دارد که وقتی درعراق به شهادت رسید زمینه را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرد تا آمریکای مستکبر به طور مستقیم توسط جمهوری اسلامی تنبیه شود.

وی ادامه داد: خون سردار شهید زاهدی و حاج رحیمی و شهدای همراه ایشان نیز به اندازه‌ای عظمت دارد که خداوند به گونه‌ای مقدر کرد تا رژیم غاصب صهونیستی اسرائیل مستقیما توسط جمهوری اسلامی ایران تنبیه شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از تجلیل از خانواده شهدا با بیان اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است گفت: شهدایی همچون شهید تهرانی مقدم این امکان را برای جمهوری اسلامی ایران فراهم کردند تا از فاصله ۲ هزار کیلومترمرکز اطلاعاتی و پایگاه‌های مهم رژیم غاصب صهیونیستی را منهدم کنیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات