۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۵۴۵۸۴

برگزاری جشن گلریزان برای آزادی ۲۳۱ مددجوی جرائم غیرعمد کرمان

برگزاری جشن گلریزان برای آزادی ۲۳۱ مددجوی جرائم غیرعمد کرمان
رئیس کل دادگستری استان کرمان از عموم مردم و خیرین جهت شرکت در جشن‌های گلریزان دعوت کرد و گفت: نوزدهم فروردین ماه جشن گلریزان شهر کرمان در تالار برق برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در برنامه زنده تلویزیونی با اشاره به حضور باشکوه مردم دیار کریمان در روز جهانی قدس گفت: به دلیل حوادثی که در غزه اتفاق افتاد، جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام داد، خشم تمام آزادگان جهان را برانگیخت و در نهایت ما امروز شاهد حضور چشمگیر مردم ایران و کرمان در راهپیمایی روز قدس بودیم.

وی افزود: طبق اعلام نظریه کارشناسان جنگی، میزان تخریب بمب‌هایی که در ۶ ماه گذشته رژیم غاصب صهیونیستی در غزه بر سر مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین انداخته است از ۵ بمب اتم بیشتر است.

نماینده عالی قوه قضائیه در کرمان ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد شهدای غزه زنان و کودکانی هستند که هیچ دفاعی از خود نداشتند که این حاکی از یک نسل‌کشی در غزه است.

 عالی‌ترین مقام قضائی استان بیان داشت: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در چندماه اخیر انجام داده است مانند حمله به مستشاران نظامیان کشورمان در سوریه، نهایتا در روز قدس مردم خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

رئیس شورای قضایی استان کرمان در بخش دوم سخنان خود با اشاره به زمان برگزاری جشن‌های گلریزان، گفت: در روز یکشنبه نوزدهم فروردین ماه سال جاری، جشن گلریزان شهر کرمان در تالار برق برگزار می‌شود و در صورت کمک‌های خیرین و مردم، ۲۳۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان کرمان آزاد خواهند شد.

قاضی‌القضات استان کرمان از خیرین و مردم جهت شرکت در جشن‌های گلریزان که در سراسر استان برگزار می‌شود دعوت کرد و گفت: این جشن برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است که هرساله چشم انتظار رسیدن ماه مبارک رمضان هستند.

حجت‌الاسلام حمیدی بیان داشت: اطلاع‌رسانی و هماهنگی جهت برگزاری جشن‌ها در شهر‌های استان کرمان انجام شده است و انشالله در دهه پایانی ماه مبارک رمضان شاهد کمک‌های مؤمنانه و خداپسندانه خیرین و مردم باشیم.

وی با بیان این مطلب که استان کرمان در زمینه برگزاری جشن‌های گلریزان پیشتاز بوده است اظهار داشت: با همت مردم و خیرین در سال گذشته ۳۱۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان رهایی یافتند و هم‌اکنون نیز خیرین می‌توانند از طریق شماره حساب‌های متعلق به ستاد دیه استان یا با حضور در جشن‌های گلریزان مبالغ نقدی خود را جهت آزادی این مددجویان در اختیار ستاد دیه استان قرار دهند.

حجت‌الاسلام حمیدی گفت: وقتی که سرپرست یک خانواده به دلیل جرائم غیر عمد در زندان است برای وی و اعضای خوانده‌اش سخت و دردناک است و زندانی بودن وی تاثیرات منفی زیادی بر اعضای خانواده می‌گذارد که نیاز است مردم و خیرین در حد توان خود مبالغی را کمک کنند.

ارسال نظرات