۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۵۶۳۵۷
توسط تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور؛

رویداد ملی جوانی جمعیت ویژه طلاب با موضوع «رسالت مبلغانی دینی در حوزه جمعیت» برگزار می شود

رویداد ملی جوانی جمعیت ویژه طلاب با موضوع «رسالت مبلغانی دینی در حوزه جمعیت» برگزار می شود
حجت‌الاسلام رنجبر با اشاره به رویداد ملی جوانی جمعیت ویژه طلاب و مبلغان گفت: تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور با همکاری جایزه ملی جوانی جمعیت، رویداد ملی جوانی جمعیت ویژه طلاب و مبلغین گروه‌های تبلیغی برادر و خواهر را برگزار کرده

به گزارش سرویس جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، پیش نشست رویداد ملی جوانی جمعیت ویژه طلاب با موضوع «رسالت مبلغانی دینی در حوزه جمعیت» روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از سوی تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور با همکاری ستاد ملی جوانی جمعیت با حضور جمعی از روحانیون کنش‌گر در این عرصه برگزار شد.

حجت‌الاسلام احسان رنجبر، دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور در سخنان آغازین این نشست به ارائه توضیحاتی در مورد رویداد ملی جوانی جمعیت «ویژه طلاب و مبلغین گروه‌های تبلیغی برادر و خواهر» پرداخت.

وی تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور را تشکلی مردمی دانست و با بیان اینکه هر مسئله‌ای که با بحث تبلیغ ارتباط داشته باشد در این تشکل بررسی می‌شود، گفت: مسئله جمعیت بارها مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی بوده است و ما از بعد تبلیغی به این مسئله ورود کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام رنجبر با اشاره به رویداد ملی جوانی جمعیت ویژه طلاب و مبلغان گفت: تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور با همکاری جایزه ملی جوانی جمعیت، رویداد ملی جوانی جمعیت ویژه طلاب و مبلغین گروه‌های تبلیغی برادر و خواهر را برگزار کرده است.

بر این اساس، طلاب علاقمند شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را در بخش‌های علمی و پژوهشی، هنر و رسانه و طرح و برنامه عملیاتی تا بیستم اردیبهشت‌ ماه از طریق وبگاه دعوت به نشانی www.daawat.ir ارسال نمایند.

بر اساس گفته‌های حجت‌الاسلام رنجبر، به نفر اول این رویداد مبلغ ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم ۷ میلیون تومان،‌ نفر سوم ۵ میلیون تومان و نفرات چهارم تا نهم ۴ میلیون تومان جایزه اهدا خواهد شد.

همچنین به دو خانواده دارای ۵ فرزند به بالا به قید قرعه یک سفر مشهد مقدس اهدا می‌شود.

دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور در مورد زمان و مکان برگزاری این رویداد گفت: بخش نهایی این رویداد اواخر اردیبهشت در شهر قم برگزار می‌گردد که زمان و مکان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور در مورد فرایند این رویداد گفت: تا روز رویداد چند پیش نشست برگزار خواهد شد و آثاری که طلاب و مبلغین در زمینه جمعیت کار کرده‌اند از طریق سایت دعوت دریافت و داوری می‌شوند و در روز رویداد جوایز آنان اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام رنجبر افزود: حداقل یکی از برگزیدگان رویداد ملی جوانی جمعیت ویژه طلاب و مبلغین، برای شرکت در رویداد ملی جوانی جمعیت در تهران انتخاب می‌شود و جایزه خود را از دست رئیس‌جمهور دریافت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم وافی، عضو کارگروه فرهنگی ستاد ملی جمعیت و حجت‌الاسلام والمسلمین علی گودرزی، دبیر جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت کشور سخنرانان این پیش نشست بودند.

ارسال نظرات