۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۷۸۷
به همت جمعی از طلاب حوزه علمیه قم؛

گروه جهادی، تبلیغی عمار راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ گروه جهادی، تبلیغی عمار با هدف اعزام روحانیان و مبلغان حوزوی به مناطق کم برخوردار از سوی گروهی از طلاب حوزه علمیه قم راه‌اندازی شد.
نمايي از تبليغ جهادي طلاب در مناطق محروم کرمان


مهدی مجیدی، مسؤول گروه جهادی و تبلیغی عمار از راه‌اندازی این گروه به همت جمعی از طلاب حوزه علمیه قم خبر داد و افزود: گروه جهادی و تبلیغی عمار در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در زمینه عدالت‌خواهی و محرومیت‌زدایی، روحانیان و مبلغان را به مناطق کم برخوردار اعزام می‌کند.

وی با بیان این که طلاب در دو گروه برادران و خواهران در مناطق محروم مشغول به تبلیغ و فعالیت می‌شوند، اظهار داشت: روحانیان و طلاب علاوه بر تبلیغ سنتی در روستاها با حضور در مدارس آموزش و پرورش با دانش آموزان مرتبط و معارف دینی را به آنها انتقال می‌دهند.

مسؤول گروه جهادی، تبلیغی عمار ایجاد زیر ساخت‌های فکری و برانگیختن نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف اسلامی را از اهداف تبلیغی این مجموعه در مناطق کم برخوردار معرفی و خاطرنشان کرد: در اولین اقدام با جمعی از طلاب حوزه علمیه قم در ایام محرم به بخش بندپی شرقی شهرستان بابل از استان مازندران خواهیم رفت.

وی در پایان بیان داشت: علاقه مندان برای ثبت نام اولیه در گروه جهادی، تبلیغی عمار می‌توانند مشخصات خود را به شماره موبایل 09361027765 پیامک کنند./921/پ203/ع

ارسال نظرات