۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
کد خبر: ۷۵۶۳۰۶

آغاز دوره جریان شناسی فرق و ادیان با سخنرانی استاد طائب + فیلم

آغاز دوره جریان شناسی فرق و ادیان با سخنرانی استاد طائب + فیلم
دوره جریان شناسی فرق و ادیان با سخنرانی استاد حجت الاسلام والمسلمین طائب با حضور طلاب منتخب در خبرگزاری رسا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، دوره جریان شناسی خبری رسانه ای فرق و ادیان با سخنرانی استاد حجت الاسلام والمسلمین طائب با حضور طلاب منتخب آغاز بکار کرد.

استاد طائب با تقدیر از ابتکار خبرگزاری رسا در طراحی و برگزاری این دوره و کارگاه آموزشی، این قبیل دوره ها را در فقه حکومتی دارای جایگاه ویژه و برجسته دانست.

وی طلاب شرکت کننده را به جدیت در فراگیری مباحثی که در این دوره ارائه می شود، توصیه و تاکید کرد که ما به این قبیل دوره ها نیاز مبرم داریم چراکه فقیه را به موضوع نزدیک می کند.

حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا نیز در آیین افتتاحیه کارگاه و دوره آموزشی جریان شناسی فرق و ادیان، اهداف برگزاری این دوره تخصصی را تشریح و از حجت الاسلام والمسلمین طائب بابت قبول دعوت جهت ارائه در این دوره قدردانی کرد.

آغاز دوره جریان شناسی فرق و ادیان با سخنرانی استاد طائب

این کارگاه آموزشی به مدت دو هفته دیگر طی روزهای پنجشنبه و با ارائه اساتید متخصص در سرفصل ها و موضوعات مختلف برگزار می گردد.

گفتنی است این دوره مخصوص طلاب پایه چهار به بالا و با ارائه مدرک معتبر اداره ادیان و فِرَق حوزه علمیه و خبرگزاری رسا، معرفی به رسانه‌های مرتبط و حق التحریر و انتشار محصولات رسانه‌ای تراز خواهد بود.

آغاز دوره جریان شناسی فرق و ادیان با سخنرانی استاد طائب

برای مشاهده تصویر برگزاری این دوره اینجا کلیک کنید

تعداد بازدید : 3
ارسال نظرات