۲۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۲۸۶۸
به همت طلاب حوزه علمیه قم؛

36 روش امر به معروف از سوی گروه جهادی بشیر ارائه شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر بشیر گفت: تا امروز 36 شیوه برای انجام فرضیه مهم الهی امر به معروف و نهی از منکر به دست آمده است.
امر به معروف و نهي از منکر


حجت الاسلام مجید بیگ زاده، مسؤول گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر بشیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که این گروه با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از سوی جمعی از طلاب راه اندازی شد، ابراز داشت: این مجموعه در سال 89 به صورت رسمی در معاونت تهذیب حوزه علمیه به ثبت رسید.

وی با بیان این که فعالیت این گروه یک فعالیت فرهنگی است، خاطر نشان کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر لسانی و فرهنگ سازی آن در بین مردم از رسالت اصلی این گروه جهادی است.

حجت الاسلام بیگ‌زاده ایجاد روزنامه دیواری بشیر، فعالیت در فضای مجازی، اعزام مبلغ به مساجد، مدارس و هیات‌های مذهبی و مراکز علمی، ارایه مقالات و دیدار با مراجع تقلید و علما و مراکز مرتبط را از جمله فعالیت‌های فرهنگی گروه جهادی بشیر معرفی کرد و گفت: در این گروه یک طرح جدید امر به معروف و نهی از منکر به علاقه مندان معرفی می‌شود.

وی با اشاره به این که در هر سال یک دوره کارگاه آموزشی یک هفته‌ای برای علاقه مندان برگزار می‌شود، اظهار داشت: مباحث تئوری و عملی امربه معروف و نهی از منکر در این کلاس ها آموزش داده می شود و تا به امروز 36 شیوه برای انجام این فرضیه مهم الهی به دست آورده‌ایم.

 مسؤول گروه جهادی بشیر در بخش دیگر سخنان خود از ثبت نام علاقه مندان برای شرکت در دوره ها و برنامه های این گروه تا آخر شهریور ماه خبر داد و افزود: افرادی که پایه دوم حوزه علمیه را گذرانده‌اند و حداقل بیست سال سن دارند و با احکام امر به معروف و نهی از منکر آشنا هستند می توانند عضو این مجموعه شوند.

وی با بیان این که دو قطعه عکس، کپی شناسنامه و پرکردن فرم اطلاعات فردی از مدارک ثبت نام است، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای نام‌نویسی به بلوار جمهوری، کوچه هجده پلاک 34 مراجعه کنند یا با شماره‌های 02512902920 و 09196155319 تماس بگیرند./921/ت303/ع

ارسال نظرات