۰۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۹۶۵۹۱
حجت الاسلام ربانی:

ملت ایران در مبارزه و ایستادگی در برابر استکبارگران نمونه است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: دفتر تبلیغات اسلامی مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب و حوزه علمیه است.
حجت الاسلام سيد حسن رباني


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سیدحسن ربانی صبح پنج شنبه در جمع پرسنل دفتر تبلیغات گفت: خوشبختانه عملکرد دفتر تبلیغات اسلامی مورد تایید مقام معظم رهبری است و باید با توجه به نگاه مثبت ایشان به این مرکز، حضور و خدمت رسانی خود را در این نهاد قدر بدانیم.

وی ابراز داشت: دفتر تبلیغات اسلامی روز به روز به بلوغ بیشتری رسیده و در امور سازمانی و اجرای مقررات، مورد تایید معاونت نظارت و حسابرسی دفتر رهبری قرار گرفته، از این رو این مجموعه باید الگویی برای دیگران باشد.

وی اظهار داشت: توسعه زیرساخت ها در شش سال گذشته فضاهای دفتر را توسعه و بهبود داده و گسترش هیات علمی و توجه به منابع انسانی، پیشبرد امور پژوهشی و آموزشی دفتر را به نهادی مورد اعتماد برای حوزه تبدیل کرده است.

حجت الاسلام ربانی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی یادگار امام راحل است و به همین دلیل باید همت خود را بیشتر کنیم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن گرامی‌داشت فرار رسیدن دهه مبارک فجر افزود: باید بیش از این قدردان نعمت جمهوری اسلامی باشیم و به عظمت انقلاب اسلامی توجه کنیم.

وی افزود: امروز امت اسلامی ما برای دنیا نمونه است و هیچ ملتی همانند ملت ما به لطف تکیه بر آرمان های امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مقابل استکبارگران ایستادگی نمی کند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: باید معرفت خود را نسبت به ابعاد مختلف نظام اسلامی بیشتر کنیم و اگر به خون شهدا بی توجهی کنیم نفرین آن ها گریبان گیر ما می شود.

وی خاطر نشان کرد: برای فهم بیشتر انقلاب اسلامی باید اهل مطالعه و بحث باشیم. /901/د102/ع

ارسال نظرات