۱۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۷۸۶۲۰

امام جمعه سمنان از کم‌رنگ شدن مساله اخلاق در جامعه انتقاد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان از کم‌رنگ شدن رعایت دو مساله مهم حلال و حرام و اخلاق در جامعه ابراز نگرانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمين شاهچراغي، نماينده ولي فقيه در استان سمنان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان امروز در دیدار فرماندهان و مسؤولان سپاه قائم آل محمد (عج) این استان با وی، گفت: نامگذاری هر سال که توسط مقام معظم رهبری صورت می گیرد مقطعی و زمانی نیست بلکه باید در طول سال مورد تاکید و اجرا باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 89 به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف اظهار داشت: باید این نام و سخن رهبری را جدی بگیریم و آن را عملیاتی کنیم.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری افزود: این نامگذاری نباید تنها در ابتدای سال مورد توجه باشد بلکه این نامگذاری زیبا را باید تا پایان سال و به ویژه توسط کارگزاران و مسوولان که در امر اداره کشور وظایف سنگینی دارند ادامه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی، با بیان اینکه ارزش هر انسان به همت او است تصریح کرد: قیمت انسان نیز با همت مضاعف می شود و نامگذاری سال 89 یک نامگذاری جامع و کامل است و مسؤولان باید ببینند چگونه باید این خواسته رهبری را عملیاتی و اجرایی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: متاسفانه دو مساله مهم رعایت حلال و حرام و اخلاق در جامعه کمرنگ شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی، با بیان اینکه برخی از مسایل اساسی مانع رسیدن انسانها به سعادت می شود گفت: غذای ناپاک از جمله مسایلی است که انسانها را دچار مشکل می کند.

امام جمعه سمنان خطاب به پاسداران گفت: شما حافظان نظام و انقلاب هستید و باید به مسایل اخلاقی و حلال و حرام توجه بیشتری داشته باشید.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی، افزود: برخی از افراد در خانه و جامعه در انظار قرار دارند و باید با داشتن اخلاق حسنه به این مسایل بیشتر توجه کنند.

وی گفت: اگر کسی نتواند این مسایل را رعایت کند نمی تواند پاسدار اسلام و نظام باشد.

حجت الاسلام جعفر رعایتی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار با تبریک آغاز سال نو، پاسداری از ارزشهای دینی و نظام را مهمترین رسالت پاسداران دانست./960/پ202/ص

ارسال نظرات