۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۷۷۹۰۷

مجمع علما و روحانیان مهدی شهر تشکیل شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی شهر از تشکیل مجمع علما و روحانیان این شهرستان خبر داد.
مجمع علما و روحانيان


حجت الاسلام غلام رضا زاهدی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی شهر در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، از تشکیل مجمع علما و روحانیان این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در این مجمع 23 نفر از علما، ائمه جمعه و جماعات و روحانیان شهرهای مهدی شهر، شهمیرزاد و درجزین و روستاهای تابعه حضور دارند.

حجت الاسلام زاهدی اظهار داشت: تشکیل این مجمع را کمک خوبی برای مسؤولان فرهنگی استان و شهرستان دانست و گفت: شکل گیری این مجمع خیر و برکت به همراه داشته و وفاق، همدلی و محبت را بین علما بیشتر می کند.

دبیر مجمع علما و روحانیان مهدی شهر وظیفه این مجمع را بررسی مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، شناسایی نخبگان و فرقه های خرافی و تهیه شناسنامه فرهنگی این شهرستان عنوان کرد.

حجت الاسلام زاهدی با اشاره به عضویت هفت نفر از علما و روحانیان به عنوان اعضای شورای مرکزی این مجمع افزود: این افراد معضلات و مشکلات فرهنگی شهرستان مهدی شهر را بررسی و در جلسه شورای مرکزی مطرح و درباره آنها تصمیم گیری می شود.

وی اعضای شورای مرکز این مجمع را شامل حجج الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدی شهر، سید داوود احمد پناه، امام جمعه شهمیرزاد، حسن محمودیان، مدیر حوزه علمیه مهدی شهر، علی سقاییان، امام جمعه موقت مهدی شهر، غلامرضا زاهدی، رییس اداره تبلیغات اسلامی مهدی شهر، محسن اکبرزاده، روحانی مستقر درجزین و سلیمان عین الکمال، معاون حوزه علمیه مهدی شهر عنوان کرد./960/پ202/ص


ارسال نظرات