۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۷۶۸۵۱
عضو خبرگان رهبری:

بدون رهنمودهای رهبری، زحمات همه در پاسداری از جمهوری اسلامی از بین می‌رفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن فتنه های پس از انتخابات اشاره کرد و گفت: روشنگری های مقام معظم رهبری سبب خاموش شدن فتنه های پس از انتخابات شد.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در آستانه هفته منابع طبیعی در دیدار مدیران و اعضای حفاظت از منابع طبیعی استان در رشت، با اشاره به نقش بی بدیل رهبری در بیست سال گذشته، برکات پیروزی از ولایت فقیه را بسیار عالی دانست و گفت: بدون رهنمودهای مقام معظم رهبری، زحمات مردم ایران، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در پاسداری از جمهوری اسلامی ایران از بین می رفت.

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در کشور و نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن فتنه های پس از انتخابات افزود: روشنگری های مقام معظم رهبری سبب خاموش شدن فتنه های پس از انتخابات شد.

امام جمعه رشت داشتن رهبری هوشمند و با درایت مانند آیت الله خامنه ای برای ایران را نعمت بزرگی دانست و خاطر‌نشان کرد: رهبری ایشان در طول بیست سال گذشته سبب‌ شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه‌ها شده است و امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به دیدار اعضای خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حاشیه هفتمین  اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری پذیرفتند تا جمعی از اقشار مختلف مردم گیلان در ابتدای سال آینده به دیدار ایشان بروند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درپیش بودن هفته منابع طبیعی حفظ منابع طبیعی براساس دستورات اسلام و سیره ائمه معصومین‌(س) یکی از واجبات دینی است که همه ما موظف به رعایت آن هستیم.

وی با بیان این که همکاری مردم با دولت برای حفظ عرصه‌های طبیعی ‌بر اساس تعالیم اسلامی نه تنها مسؤولیتی اجتماعی بلکه قانونی و شرعی است، خاطر‌نشان کرد: امروز باید کاشتن نهال درخت به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود./950/پ202/س
ارسال نظرات