۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۶۵۹۸
نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان:

مردم مرزدار سیستان و بلوچستان از منادیان وحدت و سهامداران عزت ایران اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور بیانیه ای به مناسبت آغاز هفته وحدت، اعلام کردند: مردم مرزدار استان که خود از منادیان وحدت هستند، با حفظ وحدت، یکپارچگی و همدلی، اوج عظمت و صلابت اسلام و مسلمین را در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور برسانند .
نماينده و لي فقيه در استان و استاندار سيستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و علی محمد آزاد، استاندار این استان به مناسبت آغاز هفته وحدت بیانیه ای مشترک صادر کردند .

در این بیانیه که نسخه ای از آن برای دفتر رسا ارسال شده، آمده است: با درود به روان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب به ویژه شهدای وحدت، سالروز میلاد باسعادت پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به عموم مردم سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم .

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم موحد و مرزدار استان سیستان و بلوچستان، شاهدیم که رژیم‌های استکباری برای سلطه بر کشورهای مسلمان از هر ترفند و توطئه‌ای استفاده می‌کنند تا با ایجاد تفرقه و تزلزل در صفوف بهم پیوسته امت مسلمان، اهداف استعماری و استکباری و خواسته‌های نامشروع خود را بر مسلمانان جهان تحمیل کنند و در این راه از هیچ حربه و دسیسه‌ای دریغ نمی‌کنند .

در این بیانیه مشترک تأکید شده است: اکنون به خواست خداوند متعال با دستگیری سرکرده گروهک تروریستی شرق کشور، ماهیت واقعی آمریکا و ایادی استکباریش نمایان شده است و همه جهانیان، چهره ننگین این جرثومه فساد را شناختند، بر همه امت اسلامی به ویژه مردم مرزدار استان سیستان و بلوچستان که خود از منادیان وحدت و سهامداران عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند لازم است که بیشتر از گذشته همنوا و همقدم با برادران مسلمان خود فریاد اخوت و همدلی سر دهند و با حفظ وحدت، یکپارچگی و همدلی، اوج عظمت و صلابت اسلام و مسلمین را در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور برسانند و امسال هم با شکوه‌تر از سال‌های گذشته با حضور در آیین‌های هفته وحدت، خجسته سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) را گرامی بدارند. /940/د102/ص

ارسال نظرات