۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۵۶۸۵۱

بازدید رئیس سازمان بسیج کارگران وکارخانجات از نمایشگاه نفت و گاز در تبریز

بازدید رئیس سازمان بسیج کارگران وکارخانجات از نمایشگاه نفت و گاز در تبریز
رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در دومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه شرکت پالایش نفت تبریز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سردار حمیدرضا اله بداشتی در بازدید از غرفه پالایش نفت تبریز عنوان کرد: دستاوردهایی‌که در صنایع مختلف خصوصا نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی توسط متخصصان داخلی به دست آمده است، باعث بالندگی است و توانستیم با این دستاوردها ارزآوری خود را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: بر پایه همین توان داخلی بود که توانستیم در حوزه اقتصاد علیرغم تحریم های ظالمانه با کشورهای دیگر رقابت کنیم و در برخی حوزه ها نیز از آنها بهتر عمل‌ کنیم رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با انتخاب شعار جهش تولید با مشارکت مردم برای سال ۱۴۰۳ توسط رهبر‌ معظم انقلاب گفت: با هم افزایی، همدلی، همکاری و استفاده از ظرفیت کارگران توانمند و جوانان متخصص میتوانیم گام های بلندتری را در حوزه اقتصاد و صنعت برداریم.

سردار اله بداشتی با اشاره به نقش‌ پر‌رنگ‌ مشارکت‌مردم در جهش تولید، افزود: کارگران یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین اقشار مردم در حوزه جهش تولید هستند چرا که به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کارگران با جمعیت ۱۱ میلیون نفری به همراه خانواده های خود ۴۵ میلیون نفر از جمعیت کشور را تشکیل داده اند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات