۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۷۵۶۵۷۳
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان خبر داد؛

ثبت وقف جدید در کاشان به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال

ثبت وقف جدید در کاشان به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال
اصفهان ـ محمود زاده از وقف یک باب باغ مسکونی در روستای کمال الملک کاشان به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال توسط واقف خیراندیش کاشانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مسلم محمود زاده بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: امیر حسین ستوده واقف خیر اندیش یک باب باغ مسکونی خود را به پلاک ثبتی ۳۵۸ فرعی از ۱۲۲ اصلی در روستای کمال الملک به نیت حضرت ولی عصر (عج) وقف کرد.

وی با اشاره به اینکه مساحت این باغ مسکونی ۳ هزار و ۴۵۱ متر مربع است، گفت: زیربنای این باغ مسکونی ۳۰۰ متر مربع است و در یکی از بهترین نقاط این روستا واقع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ارزش ریالی این باغ مسکونی بالغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: واقف نیک اندیش این ملک را به عنوان مجتمع فرهنگی تفریحی حضرت ولی عصر (عج) نامگذاری کرد.

محمود زاده هدف و نیت وقف را برای فعالیت‌های فرهنگی مذهبی و تفریحی اقشار و گروه‌های مختلف و همچنین اسکان یک شب قرار داده تا قشر‌های مختلف در قالب گروه از امکانات این مجموعه در راستای ارتقای برنامه‌های فرهنگی مذهبی همراه با تفریح و نشاط استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه واقف خیراندیش در وقفنامه خود را به عنوان متولی موقوفه قرارداده است، یادآورشد: این موقوفه در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه به ثبت رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گفت: شهرستان کاشان در حال حاضر دارای ۲ هزار و ۳۷۵ موقوفه و ۹ هزار ۴۸۶ رقبه وقفی با کاربری‌های مختلف است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات