۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۷۵۶۲۱۶
حجت الاسلام جعفری مطرح کرد؛

رفع موانع در مسير تحقق شعار سال در دستور كار دادگستري اصفهان

رفع موانع در مسير تحقق شعار سال در دستور كار دادگستري اصفهان
رئيس كل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسير تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور در دستور كار دادگستري استان اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام‌ اسداله جعفري، رئيس كل دادگستري استان اصفهان در نشست ستاد پيگيري اجراي سياست‌هاي كلي اقتصاد مقاومتي قوه قضاييه در دادگستري استان با اشاره به ظرفيت‌هاي دستگاه قضائي در حمايت از امر توليد و پيگيري اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي اظهار كرد: با بررسي‌هاي صورت گرفته در دبيرخانه ستاد اقتصاد مقاومتي دادگستري استان مشخص شده است كه بخشي از مشكلات و موانع در مسير سرمايه‌گذاري و مشاركت مردم در بخش‌هايي چون صنعت، گردشگري، كشاورزي قابل شناسايي است و امكان برنامه‌ريزي براي رفع آن وجود دارد.

وي افزود: چنانچه فردي سرمايه‌گذار به علت وجود موانع در سرمايه‌گذاري يا توليد، متحمل ضرر و زيان شود اين موضوع بازتاب نامناسبي خواهد داشت و مانع از ورود افراد ديگري در عرصه توليد و اقتصاد خواهد شد و تلاش اعضاي ستاد پيگيري اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي دادگستري اصفهان از اين پس اين موضوع را به طور مستمر در دستور كار خود خواهند داشت.

حجت الاسلام‌ جعفری از رسيدگي به مشكلات عرصه توليد و اقتصاد در اين ستاد به صورت مسأله‌محور خبر داد و تصريح كرد: پيش از اين در بيشتر مواقع، رفع مشكلات واحدهاي توليدي و فعالان اقتصادي در ستاد اقتصاد مقاومتي به شكل موردي و مصداقي انجام مي‌پذيرفت اما مصوبه جديد اعضاي ستاد بدين نحو است كه مشكلات و موانع به صورت مسأله محور بررسي شود.

رئيس كل دادگستري استان اصفهان گفت: با برطرف شدن يك مانع به صورت ريشه‌اي و كامل، ممكن است مشكلات چندين واحد توليدي در اين خصوص، همزمان برطرف شود.

ارسال نظرات