۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۷۵۶۱۸۷
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در گفت‌وگو با رسا:

جنبش دانشجویی آمریکا و کشورهای اروپایی، نوید دهنده آزادی ملت های مظلوم است

جنبش دانشجویی آمریکا و کشورهای اروپایی، نوید دهنده آزادی ملت های مظلوم است
آیت الله رجبی جنبش دانشجویی آمریکا و کشور‌های اروپایی را نوید دهنده آزادی ملت‌های مظلوم دانست و تصریح کرد: این جنبش‌ها در سراسر جهان نوید دهند سقوط رژیم منحوس صهیونیستی از صفحه روزگار و شکستن هیمنه آمریکا و هم پیمانانش در منطقه است.

آیت الله محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا به تحلیل خیزش جوانان و دانشجویان آمریکا و کشورهای اروپایی در دفاع از مردم مظلوم غزه پرداخت و گفت: جنایتکار بودن و کودک کش بودن و غاصب بودن رژیم صهیونیستی که از آغاز پیدایش تا کنون مبهم مانده بود اما امروز برای جهانیان آشکار و بر ملا شده است. 

وی با اشاره به نقش رسانه های فضای مجازی در آگاهی دانشجویان از جنایت های رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این رسانه ها و فضای مجازی برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی و ملت های مستقل فعالیت داشتند؛ اما اکنون این رسانه ها ابرازی در اختیار ملت های مستقل و جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند تا پیام ها و آرمان های خود را به جهانیان منتقل کنند.

جنبش دانشجویی آمریکا و کشورهای اروپایی نوید دهنده آزادی ملت های مظلوم است

جنایت های رژیم صهیونیستی پشت تبلیغات رسانه ای غرب تا کنون پنهان مانده بود 

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه امروز هم همین فضای مجازی تا حد کمی جنایت های رژیم کوک کش اسرائیل را به جهان مخابره کرده است، ابراز کرد: از این طرق ملت های جهان از جنایت ها و خباثت های رژیم صهیونیستی که تا کنون پشت تبلیغات رسانه ای غرب پنهان مانده بود، آگاه شده و جهانیان فهمیدند که اسرائیل رژیم غاصبی است که به هیچ یک از روش های انسانی و بین المللی پایبند نیست و دست به هر جنایتی می زند.

وی جنبش دانشجویی آمریکا و کشورهای اروپایی را نوید دهنده آزادی ملت های مظلوم دانست و گفت: این جنبش ها در سراسر جهان نوید دهند سقوط رژیم منحوس صهیونیستی از صفحه روزگار و شکستن همینه آمریکا و هم پیمانانش در منطقه به ویژه اسرائیل است.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: امیدواریم که شاهد روزی باشیم که رژیم صهیونیستی روی زمین وجود نداشته باشد و همچون داعش که دست پرورده آنها بود به برکت جمهوری اسلامی ایران و مجاهدت های سردار دلها از صحنه خاورمیانه برچیده شود.

وی با انتقاد از غربگرایان داخلی که مواضع و دیدگاه های دوگانه در برابر برخورد نیروی انتظامی ایران با اغتشاشگران و سرکوب جنبش دانشجویی توسط پلیس کشورهای اروپایی اتخاذ کردند، تصریح کرد: این افراد همواره مواضع دوگانه می گیرند و در جایی که به زیان نظام اسلامی ایران باشد مواضع تند اتخاذ و نظام را محکوم می کنند؛ اما جایی که نظام های ضد دین و بشری فعالیتی را انجام دهند توجیهاتی می آورند که در واقع اربابان غربیشان به آنها القا می کنند.

جنبش دانشجویی آمریکا و کشورهای اروپایی نوید دهنده آزادی ملت های مظلوم است

 

 آیت‌الله رجبی تصریح کرد: غربگرایان داخلی تا اتفاقی در کشور روی می دهد فوری به عرصه میدان می آیند و جمهوری اسلامی ایران از جمله مساله حجاب و عفاف و طرح نور نیروی انتظامی را محکوم می کنند؛ در واقع کعبه آمال مزدوران داخلی کعبه آرمان های غرب است.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) اظهار کرد: ما فراموش نکردیم که رئیس دولتی که همسو با غرب بود بیان می کرد که ما باید کدخدا باشیم و همچنین برخی از آنها بیان می کردند باید به غرب وابسته باشیم در حالی که در این افراد خودباوری وجود ندارد و فریفته قوای بین المللی غرب هستند.

وی با بیان اینکه چون غربگرایان سالیان متمادی این مسیر را طی کردند و طبق این ایده و تفکر موضع گرفتند الان نمی توانند از این مسیر برگردند، گفت: غرب در سالیان طولانی به ظلم و استثمار کشورهای دیگر پرداخته و غربگرایان در طول این سالیان مدافع آنها بودند و اکنون نیز آنها نمی توانند از این مسیر برگردند، زیرا آبروی خود را خواهند برد.

جنبش دانشجویی آمریکا و کشورهای اروپایی نوید دهنده آزادی ملت های مظلوم است

غربگرایان مرعوب، خود باخته و دلبسته غرب هستند  

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: عده ای انسانهای کوته فکری هستند که تحت تأثیر القائات غربی فکر می کنند که اگر می خواهیم در مسیر  پیشرفت حرکت کنیم باید وابسته به غرب یا شرق باشیم، بنابراین این افراد مرعوب، خود باخته و دلبسته غرب هستند از این ر و این عوامل باعث می شود که آنها چنین مواضعی را اتخاذ کنند.

آیت الله رجبی در پایان تصریح کرد: غربگرایان به دلیل تفکر غلطی که دارند و هم به دلیل اینکه حیثیت خود را در دفاع از غرب می دانند و نیز مدت ها این مسیر را پیموده اند، از مواضع غلط خود عقب نشینی نخواهند کرد.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات