۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۷۵۵۴۴۶

پیام سردار موحد به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران

پیام سردار موحد به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم، با صدور پیامی فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم با صدور پیامی فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه‌ و بسیج‌ برای‌ ارزشهای‌ برتر، گسترش‌ ارزشهای‌ الهی‌ و انسانی‌، سرکوب‌ دشمنان‌ توحید و عدالت‌ و ریشه‌ کن‌ کردن‌ استکبار می‌جنگند و بر همین‌ اساس‌ در خط مقدم‌ مجاهدان‌ راه‌ خدا قرار دارند و طبقه‌ برگزیده‌ نظام‌ و جامعه‌ اسلامی‌ محسوب‌ می‌شوند.
(فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای)

فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ،حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را گرامی میداریم
بی شک هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان های الهی و گسترش حاکمیت قانون خدا و تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای مسلح و آموزش های نظامی است.

اکنون با گذشت ۴۵ سال ،سپاه تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا، همچنان بالنده و مقتدر در مسیر ترسیم شده خود در حال حرکت بوده و با تکیه بر نیروی عظیم مردمی و بسیج،در عرصه های گوناگون مانند امنیتی و دفاعی،فرهنگی و علمی و آموزشی،سازندگی و خدمت رسانی و محرومیت زدایی، مقابله با آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی و همه عرصه های مورد نیاز نظام جمهوری اسلامی ،مشغول تلاش و فعالیت است.

اینجانب سالروز تاسیس این مولود مبارک انقلاب اسلامی را به همرزمان خود در سپاه و همچنین عموم مردم و هم استانی های عزیز تبریک عرض نموده با روح بلند امام عزیز و شهدای خونین کفنمان عهد و پیمان می بندیم که تا آخرین قطره خون در این مسیر نورانی ثابت قدم بمانیم. ان شاءالله

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام
سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

ارسال نظرات