۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۳۶۱۹۱

دعوت سردار موحد برای مشارکت حداکثری بسیجیان قمی در جشنواره کتابخوانی رضوی

دعوت سردار موحد برای مشارکت حداکثری بسیجیان قمی در جشنواره کتابخوانی رضوی
فرمانده سپاه قم ضمن دعوت بسیجیان برای شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، این رویداد فرهنگی را فرصت مغتنمی برای آشنایی و ترویج فرهنگ نورانی رضوی دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار موحد فرمانده سپاه استان قم در پیامی ضمن دعوت بسیجیان برای شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، این رویداد فرهنگی را زمینه و فرصت مغتنمی برای آشنایی و ترویج فرهنگ نورانی رضوی دانست.

مشروح پیام سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه الاسلام استان قم به شرح زیر است:

رویداد کتابخوانی رضوی با توجه به منابع منتخب جهت مطالعه و شیوه برگزاری آن فرصت و زمینه بسیار مطلوبی جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره امام رضا علیه الاسلام و همچنین امام حسن عسکری علیه الاسلام بعنوان بخش ویژه امسال آن است.

یکی از برجستگی‌های جشنواره کتابخوانی رضوی برگزاری آن توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی و به صورت دقیق‌تر کتابداران است؛ کتابداران با توجه به مهارتی که در ایجاد ارتباط و پیوند بین کتاب و مخاطب دارند می‌توانند در اثرگذاری این جشنواره در نشر معارف رضوی در بین نسل جوان مؤثرتر باشند.

معرفی و مطالعه کتاب و منابع فاخر در اشاعه و ترویج فرهنگ نورانی رضوی که در قالب این جشنواره دنبال می‌شود اتفاق مبارک و مغتنمی است که شایسته است تمام بسیجیان و نوجوانان استان قم نسبت به حضور و مشارکت جدی در آن اهتمام بخرج بدهند.

اینجانب در پایان ضمن تشکر و قدردانی از عوامل و دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم فرهنگی به ویژه از نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، از بسیجیان و نوجوانان قم نسبت به حضور حداکثری در جشنواره دعوت به عمل می‌آورم.

گفتنی است، دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از روز ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا ۱ تیرماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

ارسال نظرات