۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۵۵۲۳۳
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

ارتش ولایتمدار با آمادگی کامل از کیان جمهوری اسلامی ایران پاسداری می کند

ارتش ولایتمدار با آمادگی کامل از کیان جمهوری اسلامی ایران پاسداری می کند
اصفهان – سرهنگ اکبری گفت: ارتش ولایتمدار و مکتبی با آمادگی تمام همچون دژی مستحکم، اقتدار و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری ظهر پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسب ۲۹ فروردین ماه روز ارتش با تبریک این روز به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش ولایتمدار و مکتبی جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیرو‌های مسلح ایران آماده دفاع از اسلام و نظام اسلامی ایران است.

وی افزود: خدای متعال را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه تعالیم و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا با بصیرتی انقلابی، شجاعانه و سلحشورانه در صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور سربلند است و تمامی هستی خود را برای عزت و اقتدار ایران عزیز در طبق اخلاص گذاشته است.

به گفته وی امروز ارتش ولایتمدار و مکتبی با آمادگی تمام همچون دژی مستحکم اقتدار و عزت را برای کشورمان به ارمغان آورده است و روز به روز درخشش‌های بیشتری را از بزرگ مردان ارتش در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم.

سرهنگ اکبری ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان توانمند و قدرتمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از مظاهر متعالی اقتدار جامعه اسلامی است که همواره در عرصه‌های مختلف مجاهدت و جانفشانی با هوشیاری و تواضع و رشادت به ایثارگری پرداخته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان تأکید کرد: مدافعان کیان جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات امام زمان (عج) تحت زعامت رهبر معظم انقلاب هر روز قدرتمند‌تر از روز قبل از اسلام نظام اسلامی ایران پاسداری خواهند کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات