۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۷۵۵۱۶۷

بیانیه اعضای بسیج طلاب تبریز در واکنش به حضور بانوان در استادیوم

بیانیه اعضای بسیج طلاب تبریز در واکنش به حضور بانوان در استادیوم
بسیج اساتید و طلاب حوزه علمیه آذربایجان شرقی در پی آزادسازی حضور بانوان در استادیوم یادگار امام تبریز و هتک حرمت، بی عفتی و بی حجابی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، جمعی از اعضای بسیج طلاب و اساتید مدارس علمیه استان در پی آزادسازی بانوان به ورزشگاه استادیوم یادگار امام(ره) تبریز که موجب ناهنجاری های گسترده اخلاقی گشته است را طی بیانیه ای بشدت محکوم و خواستار لغو ورود بانوان با توجه به عدم وجود زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی شده اند.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم رب الشهداء والصیدیقین

درود خدا بر شهیدان گلگون کفن اسلام از دوران پیامبران الهی تا پیامبر آخرالزمان. از دوران امیرالمؤمنین علیه السلام تا شهدای کربلا. از شهیده خرابه شام تا شهدای دوران غیبت صغری.

درود خدا بر مجاهدان اسلام از آغاز غیبت کبری تا شهدای مشروطه و شهدای فدائیان اسلام. از شهدای انقلاب تا شهدای دوران دفاع مقدس.

درود خدا بر یاوران اسلام از شهدای مدافع حرم تا شهدای سلامت، غیرت و امنیت.

همه مردم به خوبی می دانند که این انقلاب حاصل خون شهیدان، اشک چشم پدران و مادران شهید، وعرق شرم مردان شرمنده از خانواده است. بهای این انقلاب از خود گذشتگی ارتش مردمی چند ده میلیونی است که همه این از خود گذشتگی ها بخاطر اسلام ناب محمدی و میهن پربهای ایران اسلامی است.

متاسفانه عده ای در دولت های گذشته برای دستاوردهای موقت و دوره ای و سراب کلید حل مشکلات کشور بسیاری از ارزش های اسلامی و انقلابی را فدا کرده اند. 

هزاران اسف آن دسته از اقدامات ارزش زدایی که در دولت قبلی بخاطر ترس از نیروهای انقلابی نتوانستند انجام دهند، در دولت موسوم به انقلابی آیت الله رئیسی انجام داده و در ادامه بر انقلاب اسلامی ایران تحمیل خواهند کرد.

علیرغم مخالفت مراجع عظام تقلید در رابطه با ورود بانوان به استادیوم های ورزشی و از سویی عدم وجود زیر ساخت های مناسب؛ استاندار آذربایجان شرقی مجوز ورود بانوان به استادیوم فوتبال را صادر کرد. 

در روزهایی که نیروهای محترم انتظامی در کنار بسیجیان جان برکف با فدای آبرو و جان خود وارد میدان مبارزه با بی حجابی شده است، استادیوم یادگار امام تبدیل به میدان رژه بی حجابی و هنجار شکنی های تعدادی از بانوان گردید.

اینجانبان در مرحله اول طی نامه ای به استاندار از ایشان دعوت کردیم که در جمع اساتید و طلاب بسیجی حاضر گردیده و در این راستا سخنان مستدل طلاب و نظر فقه معتبر توسط اساتید را شنیده و اتمام حجتی گردد ولی متاسفانه توجهی نگردید.

بدینوسیله در مرحله دوم اعتراض خود، اعلام می داریم؛ با توجه علیرغم اینکه استاندار آذربایجان شرقی دانش آموخته دانشگاه امام صادق و به قول بزرگان استان، هدیه امام رضا (ع) است متاسفانه برخلاف آموخته های محل تحصیل خود و خلاف مسیر امام رضا (ع) با صدور این مجوز پا روی خون شهدای گوهر شاد گذاشت.

اینجانبان با یاد آوری نظر فقهی مراجع عظام و متفاوت بودن آذربایجان شرقی بنابه فرمایش حضرت آقا در غیرت ملی، دینی و انقلابی ضمن تذکر جدی به استاندار آذربایجان شرقی و صدور کارت زرد، خواستار تجدید نظر در خصوص ورود بانوان به استادیوم ورزشی هستیم.  

امیدواریم فقهای دانشگاه امام صادق (ع) برای دانش آموختگان خود اصول و احکام و خط قرمزهای دینی را یاد آوری نمایند.

والسلام علی عبادالله الصالحین

جمعی از طلاب و اساتید عضو بسیج طلاب تبریز

ارسال نظرات