۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۵۵۰۴۴
برای نخستین بار در کاشان صورت گرفت؛

آشنایی کودکان و نوجوانان کاشان با معارف قرآنی در رویداد «شیعه کوچولو»

آشنایی کودکان و نوجوانان کاشان با معارف قرآنی در رویداد «شیعه کوچولو»
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در ماه رمضان امسال بالغ بر۳٠ مسجدو کانون، فرهنگ‌سرا و خانه فرهنگ، مجری رویداد فرهنگی قرآنی «شیعه‌ کوچولو» بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد علی فرجی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: انس دادن کودکان و نوجوانان با امور دینی به خصوص روزه گرفتن و بیان اثرگذاری در تربیت آنها از مهمترین اهداف برگزاری رویداد شیعه کوچولو است.

وی افزود: در ماه رمضان امسال بالغ بر ۳٠ مسجد و کانون، فرهنگ‌سرا و خانه فرهنگ، مجری رویداد فرهنگی قرآنی «شیعه کوچولو» بودند.

فرجی به برگزاری رویداد فرهنگی قرآنی «شیعه کوچولو» که برای نخستین بار به ابتکار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با مشارکت جلسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی مساجد در ماه مبارک رمضان اجرا شد، اشاره کرد و افزود: در طول ماه مبارک رمضان، ۴ هزارو ۵۰۰ کودک و نوجوان از مناطق مختلف شهرستان با حضور در مراکز اجرای این رویداد بر سر سفرهٔ پربرکت قرآن متنعّم شدند.

وی قصّه‌های قرآنی، حکمت‌های نهج‌البلاغه، نمایش انیمیشن‌های مذهبی، روایت سیره اهل‌بیت (ع) و شهدا را از جمله بخش بخش‌های این رویداد قرآنی نام برد و گفت: رخداد شیعه کوچولو برای آشنایی کودکان و نوجوانان ۵ تا۷ سال و ۷ تا۱۳ سال شهرستان با معارف قرآنی برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات