۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۷۵۵۰۱۷
منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

تاریخ بداند هیچ ظلم و ستمی در این عالم بی پاسخ نخواهد ماند

تاریخ بداند هیچ ظلم و ستمی در این عالم بی پاسخ نخواهد ماند
اصفهان – معینی گفت: تاریخ بداند که هیچ ظلم و ستمی در این عالم بی پاسخ نخواهد ماند و هیچ ظالم و ستمگری در امان نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مصطفی معینی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مجاهدت در راه خدا و یاری مظلومان جهان از صفات ممتاز مومنان است، گفت: مکتبی که شهادت در راه الله را سعادت می‌داند زیر یوغ هیچ ظلم و ستمی نخواهد رفت.

وی افزود: جنایت‌های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در ادوار مختلف تاریخ سرزمین اشغالی فلسطین بویژه تجاوزات ددمنشانه هوایی و زمینی این رژیم نامشروع در ۶ ماهه اخیر به غزه که با کشتکار بی رحمانه هزاران کودک و مرد و زن همراه بود، دل‌های همه آزادی خواهان و بشریت را به درد آورد.

معینی ادامه داد: رژیم سفاک و خون آشام صهیونیست حتی گستاخانه و هتاکانه در تازه‌ترین جنایت جنگی خود با حمله موشکی به کنسولگری ایران در سوریه عملا به خاک ایران تجاوز کرد و با شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران ایرانی جبهه مقاومت دل‌های مردم با ایمان و با غیرتمان را به جوش آورد.

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: کج دهنی رژیم صهیونسیتی به دنیا در قبال جنایات بی پایان و وحشیانه اش و وقاحت پشتیبانی کشور‌های مدعی دموکراسی و آزادی از این رژیم جعلی، پاسخی عبرت آموز و تحقیر کننده‌ای را می‌طلبید که به حول و قوه الهی در عملیاتی شجاعانه و مقتدرانه فرزندان روح الله و پاسداران رشید سپاه اسلام تحت فرمان فرماندهی کل قوا و با رمز «یا رسول الله» اهداف و مواضع مشخصی از رژیم غاصب اسرائیل را به تلافی حمله نامشروع و تجاوز علنی به کنسولگری ایران و شهادت جمعی از بهترین مجاهدان راه خدا مورد آماج پهباد‌ها و موشک‌های خود قرار داد تا تاریخ بداند که هیچ ظلم و ستمی در این عالم بی پاسخ نخواهد ماند و هیچ ظالم و ستمگری در امان نخواهد بود.

وی افزود: عملیات موفقیت آمیز نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی، هشدار و اتمام حجت به بدخواهان و تجاوزگرانی است که به قدرت اسلحه و زور و قلدرمابی خود را کدخدای دنیا می‌خوانند.

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به نص صریح کتاب آسمانی قرآن کریم، وعده حق، صادق است و وعده صادق، حقیقتی است که اهل ایمان و پرهیزکاران بر آن عهد استوار هستند.

معینی با تبریک این حماسه بزرگ و پاسخ دندان شکن غیور مردان رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان غیرتمند جبهه بزرگ مقاومت در نبرد مستقیم با رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل به محضر فرماندهی کل قوا و ملت رشید و شهید پرور ایران اسلامی گفت: همگام با مردان جبهه و‌جنگ، برای سربلندی و عزت و عظمت و توفیقات مستمرنظام و انقلاب در عرصه‌های دفاع از حریم ولایت و دین و خاک وطن و آرمان‌های الهی این سرزمین مقدس ایستاده ایم و خود را مدیون خون سرخ شهیدان خود می‌دانیم.

وی تأکید کرد: شهیدان راه قدس و درراس آنها سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز و ابو مهدی المهندس و شهیدان اخیرجبهه مقاومت سردار شهید محمد رضا زاهدی و همرزمان شهیدش می‌دانند که راهشان ادامه دارد و اجازه نخواهیم داد خون مطهرشان پایمال شود.

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: خداوند رزمندگان غیوراسلام را تا پیروزی نهایی حکومت اسلامی و اتصال آن به صاحب اصلی اش حضرت حجت بن الحسن (عج) مصون و محفوظ و منصور و مستدام باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات