۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۵۴۹۳۹
رئیس شورای شهر کاشان:

عملیات «وعده صادق» برای اثبات «پایان دوران بزن در رو» بود

عملیات «وعده صادق» برای اثبات «پایان دوران بزن در رو» بود
عرب بیگی عملیات «وعده صادق» را برای اثبات این نکته که زمان بزن در رو به پایان رسیده دانست و ابراز امیدواری کرد که این عملیات آغازی برای نابودی این غده سرطانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علیرضا عرب بیگی پیش از ظهر امروز در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کاشان با اشاره به عملیات وعده صادق با رمز مقدس «یا رسول الله» در بامداد ۲۶ فروردین، گفت: عملیات وعده صادق تنها پاسخ جمهوری اسلامی ایران اقدام وحشیانه رژیم سفاک و غاصب اسرائیل است.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق برای اثبات این نکته که زمان بزن در رو به پایان رسیده است ابراز امیدواری این عملیات آغازی برای نابودی این غده سرطانی باشد.

عرب بیگی افزود: «اسرائیل تنبیه خواهد شد» این وعده‌ای است که رهبر انقلاب و مقامات ارشد دولتی و نظامی پس از حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، دادند، وعده‌ای که در نهایت پس از ۱۲ روز از تجاوز ناجوانمردانه اسرائیل محقق شد.

وی ادامه داد: در عرف جهانی حمله به کنسولگری و سفارت هر کشور، حمله به خاک آن کشور محسوب می‌شود و صهیونیستی باید برای انجام این جنایت تنبیه شد.

به گفته وی جمهوری اسلامی ایران همواره در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی نشان داده آغازکننده هیچ جنگی نبوده، اما در عین حال هیچ تهدید و تجاوزی را هم از سوی دشمنان اسلام و نظام را بی پاسخ نگذاشته است.

رئیس شورای شهر کاشان افزود: بدون شک رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل در صورت تکرار اشتباهات قبل، سیلی محکم‌تری از سوی سپاه پاسدران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد خورد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات