۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۷۵۴۸۴۰
نماینده ولی فقیه در اصفهان:

وحدت کلام و رفتار مسئولان و نهادها، رمز حل مشکلات است

وحدت کلام و رفتار مسئولان و نهادها، رمز حل مشکلات است
اصفهان ـ آیت الله طباطبایی نژاد با تأکید بر لزوم وحدت رویه در استان اصفهان، گفت: وحدت رویه و کلام مشترک می تواند باعث فائق آمدن بر مشکلات چند ده ساله استان اصفهان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در دیدار با دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: امید داریم این تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروزی باعث افزایش شادی و نشاط روحی و معنوی  شده باشد و در طول سال از آن بهره ببریم.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه افزود: شایسته و بایسته است که از همت عظیم و اراده پولادین ملت ایران و مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان در راهپیمایی روز قدس سپاسگزاری کنیم که همچون چهار دهه گذشته مشت محکمی بر دهان دشمنان و خائنین بود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بار دیگر بر ضرورت اتحاد و همبستگی مسئولان مربوطه نهادهای مختلف استانی با محوریت استانداری برای حل مشکلات و معضلات چندگانه استان تاکید کرد و گفت: وحدت رویه و کلام مشترک می تواند باعث فائق شدن بر مشکلات چند ده ساله استان باشد.

در ادامه این دیدار دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان با اشاره به برخی از مشکلات و مسائل مرتبط با پروژه های در دست اقدام و اجرا در استان اصفهان اظهار کرد: سال گذشته روی برخی از پروژه های استان بسیار متمرکز شدیم و گزارش آن پیش از این نیز ارائه شد و پیشرفت های خوبی نیز در این باره حاصل شد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: پیشرفت پروژها به قدری در خور بوده است که امید داریم در دولت فعلی برخی از پروژه ها به سرانجام برسد، ولیکن در مسیر اجرای برخی از پروژه ها مسائلی وجود دارد که ما را نگران می کند.

وی با بیان برخی از مسائل مبتلا به پروژه های در دست اقدام در استان اصفهان خاطرنشان کرد: گزارشی از این دست پروژه ها به رئیس جمهور ارائه شد و رئیس جمهور از این پروژه ها بازدید به عمل آورد.

استاندار اصفهان نبود ردیف بودجه لازم برای به سرانجام رساندن برخی از پروژه ها و زمان بر بودن برخی دیگر برای طی مراحل مطالعه و اجرا را بخشی از مشکلات پیش روی استانداری اصفهان برشمرد و ادامه داد: در مسیر اجرا، بعضی از پروژه ها مسائل اجتماعی پیدا می کنند و یا شرایط جدیدی در کشور ایجاد می شود که مانع تکمیل این پروژه ها است.

مرتضوی اظهار کرد: دستور رییس جمهور برای اجرای برخی از پروژه های اصفهان داده شد و با اعضای هیأت دولت نیز رایزنی صورت گرفت، اما تاکید امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان برای  تسریع و توجه به پروژه های اصفهان نیز ضرورت دارد و راهگشا است../1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات