۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۷۵۴۷۹۵
سرهنگ تولدی:

دشمن به دنبال رواج بی بندوباری و فروپاشی بنیان خانواده است

دشمن به دنبال رواج بی بندوباری و فروپاشی بنیان خانواده است
فرمانده سپاه خسروشهر با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال رواج بی بندوباری و فروپاشی بنیان خانواده است، گفت: مردم باید این نقشه شوم دشمن را ناکام بگذارند.

سرهنگ عباس تولدی، فرمانده سپاه خسروشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: مسئله حجاب از دو جهت قابل بررسی هست، اول از نظر واجب شرعی طبق آیه 31 سوره نور که به صراحت و روشنی وجوب حجاب را برای مسلمانان تشریح نموده است.

وی ادامه داد: قضیه دوم، در فرهنگ و آداب و رسوم ما ایرانیان حتی قبل از اسلام و دوران ایران باستان نیز زنان دارای پوشش و حجاب مخصوص آن دوران بوده اند که تمایز میان مرد و زن مشخص می شد.

سرهنگ دوم پاسدار تولدی در پاسخ به سوال خبرنگار رسا مبنی بر اینکه حال چرا دشمن به مساله حجاب تمرکز کرده و همه حمله های خود را متوجه این اصل اسلامی ایرانی کرده است؟ مطرح کرد: پس از پیروزی انقلاب و شکست در جبهه سخت جنگ سخت و نظامی و پس از قدرت یافتن جمهوری اسلامی، دشمن روی به جنگ نرم، تهاجم، شبیخون، استحاله فرهنگی و دینی مردم و علی الخصوص تمرکز بر روی بانوان را به عنوان اصلی ترین هدف دنبال می کند.

وی در ادامه اضافه کرد: بطور مثال بیان می کنند؛ برای عبور از جمهوری اسلامی سنگر اول دیوار حجاب می باشد و این دیوار باید فرو بریزد یا در جایی دیگر گفته اند، باید چیزی به اسم غیرت در میان مردان ایرانی باقی نماند.

فرمانده سپاه خسروشهر در پایان مطالب خود نیز متذکر شد: مردم عزیز ایران اسلامی بویژه بانوان باید نسبت به طرح ریزی دقیق دشمن آگاهی یافته و برنامه اصلی آن را که رواج بی بندوباری و در ادامه از هم پاشیدن بنیان خانواده ها است را ناکام گذاشته و با تکیه بر آموزه های دینی و ملی این نقشه پلید دشمن را ناکام بگذارند.

وحیدنستوهی
ارسال نظرات