۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۷۵۴۴۱۴
مولوی ساداتی در گفت‌وگو با رسا:

حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به معنای غیرت دینی و روحیه انسانی است

حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به معنای غیرت دینی و روحیه انسانی است
امام جمعه اهل سنت سراوان ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: اسرائیل غاصب رژیمی منحوس و ضد انسانی است که باید به زباله دان تاریخ بپیوندد.

مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه سراوان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به دستاورد حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برای جبهه مقاومت و پیام این حضور برای استکبار جهانی گفت: جنایات هولناک رژیم جعلی صهیونیستی در فلسطین و حمله اخیر به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت و باید از طریق مجامع بین المللی پیگیری و پاسخی مناسب داده شود.

وی با بیان اینکه اسرائیل هویتی ندارد، افزود: یهودیان اسرائیلی سرزمین های مسلمانان را غصب کردند و از این جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه همه مسلمانان می باشد و در این موضوع هیچ مذهب و مسلمانی شک و شبهه ای ندارد و همگان این جنایات را محکوم می کنند.

مولوی ساداتی ضمن دعوت از همه مردم اهل سنت برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: همه باید در راهپیمایی روز قدس مشارکت پرشور داشته باشد، این حضور به معنای غیرت دینی و روحیه انسانی است.

امام جمعه اهل سنت سراوان رژیم صهیونیستی را غیرانسانی و منحوس برشمرد و اظهار داشت: در روز قدس باید صدای مسلمانان سلاحی برعلیه صهیونیست های اسرائیلی باشد که این روزها با جنایات خود آرامش و امنیت مردم مظلوم فلسطین خصوصاً کودکان و زنان بی سرپناه را از بین برده اند.

وی ادامه داد: حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس برکات فراوانی به دنبال دارد همانگونه که خدای تبارک و تعالی فرموده اند «یدالله مع الجماعه» اگر همه علیه استکبار قیام کنند، این رژیم به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

ارسال نظرات