۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۵۴۴۱۲
مولوی سلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با رسا:

اسرائیل آخرین روز‌های عمر سیاسی خود را سپری می‌کند/ پس از پیروزی مقاومت، حکام عرب از رفتار دوگانه خود پشیمان خواهند شد

اسرائیل آخرین روز‌های عمر سیاسی خود را سپری می‌کند/ پس از پیروزی مقاومت، حکام عرب از رفتار دوگانه خود پشیمان خواهند شد
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: تمام دنیا و احزاب اسلامی علیه رژیم جعلی اسرائیل قیام کرده اند و موضوع فلسطین وجدان انسان‌های بیدار را به لرزه در آورده است.

مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به دستاوردها و برکات حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برای جبهه مقاومت و پیام این حضور برای استکبار جهانی، گفت: مسلمانان کشورهای اسلامی و امروز باید بگوییم آزادگان دنیا دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین برنخواهند داشت و هرچه استکبار جهانی از این رژیم غاصب حمایت و پشتیبانی کند بیشتر در باتلاق جنایت فرو خواهد رفت.

وی افزود: اسرائیل آخرین روزهای حیات سیاسی خودش را پشت می گذارد چرا که در تمام دنیا و احزاب اسلامی برعلیه او قیام کرده اند و موضوع فلسطین وجدان انسانهای بیدار را به لرزه در آورده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستاورد حضور مردم برای نیروهای حماس تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس قوت قلبی برای جبهه مقاومت است و یقیناً نیروهای حماس و جبهه مقاومت باور دارند که توده های مردم پشتیبان مقاومت هستند و تا زمانی که مردم از جبهه فلسطین حمایت کنند، پیروزی از آن فلسطینان خواهد بود و نیروهای اسلامی حماس دست از مقاومت خود بر نخواهند داشت.

پشتیبانی سراسری مردم دنیا از فلسطین درس بزرگی برای حکام عرب است

مولوی سلامی ادامه داد: حضور مردم در سراسر دنیا به پشتیبانی از ملت فلسطین درس بزرگی برای حکام کشورهای عربی است که در این امر ملاحظه و جانبداری می کنند و آنگونه که شایسته ملت فلسطین می باشد، حمایت و پشتیبانی نمی کنند.

وی در پایان افزود: پس از پیروزی جبهه مقاومت حکام عرب از رفتار دوگانه خود پشیمان خواهند شد اما پشیمانی سودی ندارد و از رفتار خود نادم و سرافکنده خواهند شد.

ارسال نظرات