۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۵۴۰۵۶
یادداشت رسیده؛

جنگ روانی دشمن برای بی اعتماد کردن مردم به مسئولان

جنگ روانی دشمن برای بی اعتماد کردن مردم به مسئولان
در جریان فتنه ۱۳۸۸ آیت الله صدیقی موضع گیری دقیق و صریح داشت و به ضرر دشمن تمام شد و بدیهی است که عناوین مشمئزکننده ای همچون زمین خواری از ساحت این روحانی وارسته به دور است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در فضایی آرام و بدون تنش و راهیابی نیروهای تازه نفس و با کارنامه خوب به مجلس جدید به خصوص راهیابی نیروهای متخصص فارغ از دسته بندی های اصولگرا و اصلاح طلب، طبیعی است که دشمن بیکار ننشیند و شیرینی اعتماد مردم به نخبگان خود را در ذائقه مردم تلخ و زهر کند.

روحانیت اصیل شیعه همواره پناه مردم بوده است. دشمن از پیوند روحانیت و مردم همواره ضربه کاری خورده است به خصوص اگر روحانیت همراه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب باشد.

علاوه بر اینکه الان در ايام جذب و پذیرش حوزه علميه قرار داریم و جوانان و نوجوانان علاقه مند به علوم اسلامی در حال رایزنی و مشورت برای ورود به حوزه علميه هستند.

در جریان فتنه ۱۳۸۸ حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا صدیقی موضع گیری دقیق و صریح داشت و به ضرر دشمن تمام شد و زندگی او نشان داده تا به حال از سفره انقلاب چیزی برای خود و خانواده اش برداشت نکرده‌ است. بدیهی است که عناوین مشمئزکننده ای همچون زمین خواری از ساحت این روحانی وارسته به دور است.

در اوایل انقلاب نیز وقتی می‌خواستند به امام خمینی ضربه بزنند یاران او مانند شهید بهشتی را فئودال معرفی می‌کردند.

قوه قضائیه باید با دقت تمام و نیز تشکیل شعبه ویژه، رسیدگی به این پرونده را که به درخواست خود حاج آقا صدیقی تشکیل شده است را آغاز کند و بدون فوت وقت با دقت تمام، احکام قضایی را صادر نماید. البته ما به نهاد قضایی جمهوری اسلامی، اطمینان داریم.

نهادی که معاون اولش استعفا می‌دهد تا قضات آن در کمال آرامش بتوانند به اتهامات دو فرزند معاون اول سابق قوه قضائیه رسیدگی کنند.

همچنین عده‌ای به ظاهر عدالت خواه اهداف دشمن را پیش نبرند و از اظهار نظر عجولانه یعنی اظهار نظر قبل از حکم قطعی دادگاه جمهوری اسلامی پرهیز کنند.

مصطفی منتظری؛ استاد سطوح عالی حوزه علميه قم

ارسال نظرات