۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۵۳۳۵۸
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:

برنامه‌های ماه مبارک رمضان در ۲ محور فرهنگی و نظارتی برگزار می‌شود

برنامه‌های ماه مبارک رمضان در ۲ محور فرهنگی و نظارتی برگزار می‌شود
حجت الاسلام چراغی گفت: برنامه‌های ستاد اقامه نماز در ماه مبارک رمضان سال جاری در ۲ محور فرهنگی، نظارت و ارزیابی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: برنامه های ستاد اقامه نماز در ماه مبارک رمضان سال جاری در دو محور فرهنگی، نظارت و ارزیابی برگزار می شود.

 مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: با توجه به برگزاری برنامه ها و فعالیت های و نشست های فرهنگی و نمازی و استفاده هرچه بیشتر و بهتر از فضای مجازی و ابزار هنر در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز به ویژه در ماه مبارک رمضان برنامه های زیر اجرا خواهند شد.

 وی ادامه داد: بازدید از مساجد و نمازخانه های بین راهی و همچنین مراکز اسکان زائرین، برگزاری نشست های دانش آموزی در سطح مدارس استان و برگزاری دوره های صحت قرائت نماز در دستگاه های اجرایی از برنامه‌های این ستاد است.

 حجت الاسلام چراغی برگزاری جلسات تفسیر با حضور نماینده ولی فقیه در صدا و سیمای استان، همراه با مسابقه پیامکی تفسیر و نماز از صدا و سیمای مرکز استان، حضور در صدا و سیمای استان با موضوع شیوه های دعوت به نماز فرزندان، برگزاری جشنواره یا مسابقه روزه اولی‌ها را از دیگر برنامه های ستاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

 وی گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز و حضرت علی(ع) ویژه ایام و لیالی قدر و برپایی نماز جماعت اول وقت، سخنرانی و برنامه های آموزشی شامل احکام، تصحیح قرائت نماز، بیان فلسفه نماز توسط ائمه جماعات دستگاه ها از دیگر برنامه‌های این ستاد در ماه رمضان است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات