۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۷۵۲۸۹۴
رئیسی مطرح کرد؛

لزوم نقش آفرینی رسانه ها برای تحقق وعده های انتخاباتی

لزوم نقش آفرینی رسانه ها برای تحقق وعده های انتخاباتی
منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه ها در تحقق وعده های انتخاباتی خود گفت: هرچند قطعا منافع برخی از افراد در این عرصه به خطر خواهد افتاد؛ اما برای حل این مشکل باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدمنان رئیسی منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه استان در سالن سبز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با اشاره به وعده های انتخاباتی خود به مردم قم اظهار داشت: از جمع وعده هایی که برای مردم داده‌ام، موضوع مسکن است.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه‌مندی رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه مسکن افزود: مسکن و زمین یک موضوع سخت است اما باید دغدغه های رهبری در زمینه های مختلف همچون مسکن دنبال و اجرایی شود.

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه ها در تحقق وعده های انتخاباتی اظهار داشت: هرچند قطعا منافع برخی از افراد در این عرصه به خطر خواهد افتاد؛ اما برای حل این مشکل باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شود.

ارسال نظرات