۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۵۲۳۳۴
امام جمعه موقت سمنان:

خواب دشمن برای انتخابات ۱۱ اسفند هیچگاه تعبیر نخواهد شد

خواب دشمن برای انتخابات ۱۱ اسفند هیچگاه تعبیر نخواهد شد
امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات امسال گفت: حضور در انتخابات ۱۱ اسفند، اصل اساسی در حل مشکلات کشور است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات امسال حل مشکلات کشور را رقم می‌زند، چراکه افزایش مشارکت سبب تشکیل مجلس قوی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی در رأس امور برای حل مشکلات کشور است تصریح کرد: اینکه مجلس شورای اسلامی اصل و اساس همه فرایندهای توسعه در کشور است بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه دو قوه مجریه و قضائیه مجری قوانین مجلس شورای اسلامی هستند تصریح کرد: برای حل مشکلات کشور به قانون، مجری و نظارت مناسب نیاز داریم و هرسه این موارد به مجلس شورای اسلامی مرتبط است، چراکه حتی هیئت دولت هم با رای اعتماد مجلس تشکیل می‌شود.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در کشور و استان سمنان زیاد بوده و از همه سلایق در این لیست حضور دارند تصریح کرد: همه این افراد برای رضای خدا و خدمت آمده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن از کاهش مشارکت در انتخابات امسال خوشحال خواهد شد تصریح کرد: نباید نباید دشمنان را خوشحال کنیم.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به لزوم پرهیز کاندیداها از تخریب رقبای خود گفت: کاندیداها در عین رقابت باید توانمندی‌های خود را بگویند و یکدیگر را تخریب نکنند.

مهدوی‌نژاد با تأکید بر اینکه کاندیداهای مجلس باید از غیبت، تهمت و دیگر تخلفات و گناهان انتخاباتی به دور باشند تصریح کرد: همچنین داوطلبان باید از وعده‌های نشدنی که تنها توقع مردم را بالا می‌برد پرهیز کنند.

وی با تأکید بر اینکه در 45 سال اخیر علی رغم مشکلات موجود در کشور شاهد دستاوردهای زیادی بوده‌ایم عنوان کرد: نباید کاندیداها دستاوردهای نظام را زیر سئوال ببرند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خبرگان اساس کار رهبری و نظام است و اگر ما به جایگاه ولایت توجه کنیم، به جایگاه مجلس خبرگان نیز توجه ویژه خواهیم داشت.

مهدوی‌نژاد با تأکید بر اینکه دشمن دوست دارد پایگاه ولایت فقیه را تضعیف کند گفت: اما مردم اجازه تعبیر شدن این خواب و این خیال باطل دشمنان را نیز نخواهند داد.

وی با بیان اینکه هر دو نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان سمنان از علمای شناخته شده هستند بر لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات تأکید کرد.

امام جمعه موقت سمنان همچنین با اشاره به هفته امور تربیتی  خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما قلب‌های پاک نوجوان ما را هدف قرار گرفته‌اند و بر این اساس پدران و مادران و مسئولان باید به گوش باشند.

‌مهدوی‌نژاد همچنین به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه اشاره کرد و آن را مصیبتی بزرگ خواند و افزود: اما بزرگتر از این مصیبت، سکوت یا حتی همراهی برخی کشورهای بزرگ مسلمان  با رژیم غاصب صهیونیستی و همراهی شیطان بزرگ از این رژیم کودک کش و وتو کردن قطعنامه‌های علیه این جنایات است.

قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج)، فرارسیدن سالگشت عملیات والفجر 9 و روز مهندس از دیگر محورهای خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به امامت حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد بود.

ارسال نظرات