۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۷۵۱۳۳۱
استاندار قم مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی ایستاده بر قله های پیشرفت/ صدور انقلاب به دنیا، آرمان امام راحل بود

انقلاب اسلامی ایستاده بر قله های پیشرفت/ صدور انقلاب به دنیا، آرمان امام راحل بود
آقامیری ایران را یک کشور قدرتمند در جهان دانست و گفت: امروز انقلاب ما به سراسر دنیا صادر شده و از جمله دستاورهای انقلاب از بین رفتن هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل در دنیاست.

به گزارش خبرنگار  سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید محمد آقامیری استاندار قم در جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان قم در حسینیه جنب مسجد چهارمردان قم برگزار شد، گفت: فردا مردم با حضور در راهپیمایی و اعلام انزجار از قدرت های پوشالی و رژیم جعلی صهیونیستی بار دیگر با امام امت تجدید بیعت خواهند کرد.

وی با اشاره به تاریخ جنگ جهانی دوم ابراز کرد: از شمال شوروی و از جنوب انگلیسی ها کشور ما را گرفته بودند و در حالی که ایران در جنگ جهانی اعلام بی طرفی کرده بود بیشترین کشته را هم داد و این نتیجه عملکرد حاکمان بزدل و بی خردی بود که مرعوب غرب و شرق شده و برای آب خوردنشان هم باید اجازه می گرفتند.

استاندار قم افزود: مردم در عصر پهلوی از اقدامات شاهان این رژیم منحوس به ستوه آمده و نگران آینده فرزندان خود بودند که دردل سیاهی ها جرقه نوری بدرخشید و در بهمن 1357 انقلابی به دست مردم و به رهبری امام راحل به ثمر نشست.

آقامیری با اشاره به اینکه اغلب مردم ایران در عصر پهلوی در فقر مطلق به سر می بردند، اظهار داشت: براساس آرمان امام عزیز انقلاب کردیم، آرمان امام تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود و اولین آرمان امام صدور این انقلاب به سرتاسر دنیا بود.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی و توجه به محرومین، رسیدگی به استانها و شهرهای محروم از امکانات، از دیگر آرمان های امام راحل بود، ادامه داد: اولین اقدام دشمن تحریم های ظالمانه و انزوای ایران در مجامع بین المللی بود چرا که ایران تنها کشوری بود که امام لقب غده سرطانی را به رژیم صهیونیستی داده بود و ما نه با دولت و نه با مردمش سازگاری نخواهیم داشت.

استاندار قم با اشاره به اینکه روزی را بدون تحریم نداشته ایم، تصریح کرد: چون تحریم ها فایده ای نداشت، جنگ نیابتی بوسیله علم کردن صدام در مقابل ایران را به راه انداختند اما به برکت خون شهدا و رشادت های جانبازان و نیروهای اسلامی یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا امروز در تحریم بوده ایم، افزود: تحریم برای سال های اخیر نیست بلکه از همان ابتدای انقلاب ما را تحریم کردند و قصد انزوای ایران در مجامع بین المللی را داشتند، امروز هم به بهانه آزادی ملت ایران، مردم ایران را تحریم می کنند.

آقامیری با اشاره به اینکه تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده ایم، خاطرنشان کرد: هرچقدر ایران را تحریم کردند، نخبگان ایرانی کشور را به جلو حرکت دادند و در هوا و فضا، پزشکی و نظامی به رتبه های برتر دنیا دست یافتیم.

استاندار قم ایران را از کشورهای قدرتمند ایران برشمرد و تاکید کرد: ایران کشور قدرتمند منطقه نیست بلکه از کشورهای قدرتمند جهان است اقتدار ملت ایران به جایی رسیده که باید التماس این کشور را کنند که به یمنی ها بگوییم کمتر آن ها را بزنند، دشمن هیچگاه نتوانسته ارعاب را به کشور ما وارد کند و در مقابل آرام آرام انقلابمان را به دنیا صادر کردیم.

آقامیری رژیم صهیونیستی را منزوی در دنیا قلمداد کرد و گفت: گروه کوچکی از نیروهای مقاومت کاری کرده که اسرائیل در دنیا منزوی شده است و آمریکا هیمنه و ابهت خود را از دست داه است و این همان نتیجه صدور انقلاب ما به دنیاست.

وی اقتدار کشور را به واسطه حمایت ملت و حضور در راهپیمایی و انتخابات برشمرد و ابراز کرد: انقلاب علی رغم فشارهای اقتصادی و معیشتی در قله ایستاده و ما مسئولین به شما ملت بدهکاریم و حتی اگر شبانه روز خدمت کنیم نمی توانیم جبران کنیم اما به عنوان یک خادم از شما مردم عزیز خواستارم که همانند گذشته حامی این انقلاب باشید و در راهپیایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو با همت و شور و اشتیاق بیشتر شرکت کنید.

آقا میری انتخابات را حق ملت برشمرد و بیان کرد: یازده اسفندماه باید برای گرفتن حق به پای صندوق های رای بیاییم، کشوری که یک صندوق رای به خود ندیده است در رابطه با رای ملت ایران اظهار نظر نکند.

ارسال نظرات