۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۷۵۰۹۴۴
دبیر جشنواره فیلم فجر استان اصفهان:

جشنواره فیلم فجر با ظرفیت دوبرابری سالن ها به اصفهان می آید

جشنواره فیلم فجر با ظرفیت دوبرابری سالن ها به اصفهان می آید
اصفهان _ دهقان با اشاره به میزبانی اصفهان از جشنواره فیلم فجر گفت: امسال شاهد افزایش ظرفیت دوبرابری سالنها و اختصاص یکصد صندلی به هنرمندان و اصحاب رسانه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، دهقان دبیر چهاردهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان، با بیان اینکه استان اصفهان در تلاش است که تعداد بیشتری از فیلم‌های بخش سودای سیمرغ و نگاه نو جشنواره فیلم فجر را در اصفهان به اکران برساند، گفت: امسال به ظرفیت سالن هنرمندان و رسانه‌ها ۱۰۰ صندلی را اضافه کردیم و قطعاً سقف حضور اصحاب رسانه در اکران فیلم‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: امسال در بخش جنبی ما ۷ کارگاه آموزشی پیش بینی شده است که در سالن سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد. همچنین بخش جنبی جشنواره فیلم فجر شاهد اکران استانی خود نیز خواهد بود که ۴ فیلم بلند داستانی و مستند و فیلم‌های کوتاه و نیمه‌بلند با افزایش دو برابری بیش از سال گذشته پیش از اکران فیلم‌های اصلی این فیلم‌ها اکران خواهد شد.

دهقان تقدیر از فعالان حوزه سینما را از دیگر برنامه‌های چهاردهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان برشمرد و اظهار کرد: کمیته پیشکسوتان جهت همراهی و انتقال پیشکسوتان به سالن‌های سینما از دیگر اقدامات دبیرخانه چهاردهمین دوره جشنواره فیلم فجر اصفهان است. همچنین هرروز جشنواره متعلق به یک شهید است که مجموعا هفت روز و هفت شهید خواهد بود و روز اختتامیه نیز اختصاص به یک شهید خواهد بود.

دبیر جشنواره فیلم فجر استان اصفهان توجه ویژه به موضوع شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی را از برنامه‌های مهم این دوره عنوان کرد و گفت: هیچ بودجه‌ای برای برگزاری جشنواره نداریم و صرفاً با حمایت‌هایی که می‌شود و تامین هزینه‌ها از طریق فروش بلیط و حمایت‌های دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی این جشنواره برگزار می‌شود./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات