۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۷۵۰۷۶۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

«ایران قوی» به دست دانش آموزان رقم می خورد

«ایران قوی» به دست دانش آموزان رقم می خورد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دانش آموزان امروز ادامه دهنده همان انقلابی‌های سال۵٧ هستند، گفت: ایران قوی به دست دانش آموزان رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه "شهید نواب صفوی"، با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی بین نسل جوان ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: اگر امروز چهل و پنجمین زنگ انقلاب نواخته می شود مرهون مجاهدت های شما دانش آموزان و معلمان است.

وی با بیان اینکه ما در این سال ها به دنبال ایران قوی بودیم و هستیم، عنوان کرد: با تلاش و مجاهدت شما دانش آموزان این امر محقق می‌شود و شما ادامه دهنده همان انقلابی‌های سال۵٧ هستید.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: در تاریخ هر کشور روزهای ماندگار و سرنوشت سازی وجود دارد که تاریخ را برای آن کشور به گونه دیگری رقم می زند و این روز در فرهنگ اسلامی یوم الله نام دارد، در این روزهای سرنوشت ساز لطف و نصرت الهی نصیب گروه و ملتی می شود که در راه حقیقت، ایثار و فداکاری کردند.

وی عنوان کرد: قبل از انقلاب، ملت ایران تحت ستم دیکتاتور و استکبار بود و رژیم وابسته به بیگانگان قدرت تصمیم گیری برای مردم را نداشت، در آن روزها ملت ایران با همراهی امام خمینی (ره) و تمسک به دین اسلام، انقلاب اسلامی را رقم زدند و امام راحل، ظالمان را به گورستان تاریخ فرستادند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: روز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز ذلت و خواری آمریکا بود که با حمایت ملت و آگاهی و بصیرت دانش آموزان و فرهنگیان کمر رژیم پهلوی خم شد تا جایی که در ۱۳ آبان دانش آموزان با اهدای جان خود این پیروزی شکوهمند را رقم زدند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات اسفندماه گفت: انتخابات خون تازه را در کالبد نظام تزریق می کند و با برگزاری آن آینده بهتری رقم می زند و دانش آموزان در این مقطع حساس شرکت خواهند کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات