۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۷۴۹۰۵۴
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی در مساجد و بقاع متبرکه لرستان

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی در مساجد و بقاع متبرکه لرستان
حجت الاسلام غلامی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان خبر داد و گفت: این مراسم امشب در همه مساجد و بقاع متبرکه استان لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان بیان داشت: این عمل تروریستی خبیثانه که امروز نمونه آن در غزه به دست غاصبان خونخوار و آدمکش صهیونیستی انجام می شود، نه تنها هیچ موفقیتی برای استکبار صهیونیستی و عوامل فرومایه و بدسیرت تکفیری آنها نخواهد داشت بلکه حقانیت جبهه مقاومت و سیره و مسیر شهید سلیمانی را پرفروغ‌تر و راه این شهید را پررهروتر خواهد کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: دیری نخواهد بود که با دست مقتدر پیروان مکتب این شهید بزرگوار در سراسر جهان، شاخ های شیاطین تکفیری یکی پس از دیگری شکسته و پایه های سست بنیاد صهیونیست ها فرو خواهد ریخت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امشب ۱۴دی ماه و همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان و مراسم محوری خرم آباد نیز در مسجد صاحب‌الزمان(عج) چهارراه فرهنگ برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: تظاهرات سراسری پس از اقامه نماز جمعه در 15 دی ماه نیز برگزار می شود و از عموم مردم ولایتمدار استان دعوت می شود که در این تظاهرات شرکت نمایند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات