۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۴۸۶۸۶
با پژوهشگران حوزوی؛

با استفاده از نوشته های امام خمینی می توان نظم در پژوهش را تدریس کرد

با استفاده از نوشته های امام خمینی می توان نظم در پژوهش را تدریس کرد
حجت الاسلام لک زایی با اشاره به قوت آثار علمی امام خمینی(ره) بر استفاده از این آثار در راستای تدریس نظم در پژوهش تأکید کرد و از لزوم پژوهش های جهانی سخن گفت.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا لک زایی از پژوهشگران حوزوی در نشست مهمانی فرهنگی خبرگزاری رسا با معاون پژوهش حوزه های علمیه به عنوان پنجمین پژوهشگر حاضر در جمع، سخنان خود را آغاز کرد و گفت: جشنواره علامه حلی و همایش کتاب سال حوزه همایش های خوبی هستند اما تصور می کنم که طلاب حائز رتبه در جشنواره علامه حلی و کتاب سال جایزه خود را می گیرند و رها می شوند و حلقه لازمه شکل نمی گیرد.
 
وی ادامه داد: لازم است برخی پژوهش ها جهانی باشد که اگر هجمه ای به اسلام صورت گرفت، متخاصمین بفهمند که پاسخ آن به ده ها زبان داده می شود.
 
حجت الاسلام لک زایی با بیان اینکه کتب امام خمینی در حوزه و دانشگاه تدریس و در ساختار تعریف نمی شود، اظهار داشت: نوشته های امام خمینی بسیار منظم هستند که می توان از این کتب برای تدریس روش کتابت استفاده کرد؛ 10 حدیث ابتدایی کتاب شریف 40 حدیث نظمی آهنین دارد که می توان برای ارائه و تدریس از آن در دروسی مانند حدیث خوانی استفاده کرد.
تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات