۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۷۴۶۰۴۰
حجت الاسلام موسوی:

مقاومت مردم غزه در دفاع از آرمان ها و خاک وطن ستودنی است

مقاومت مردم غزه در دفاع از آرمان ها و خاک وطن ستودنی است
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه مردم غزه در بدترین شرایط بمباران، مقاومت می کنند، گفت: این مقاومت ستودنی است و اسرائیل با حمایت امت واحد اسلام نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید نواب موسوی، ظهر امروز در تجمع مردم خرم آباد در حمایت از کودکان مظلوم غزه که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، گفت: امروز اسرائیل غاصب با حمایت دنیای استکبار از پیشرفته ترین سلاح ها برای به خاک وخون کشیدن مردم غزه استفاده می کند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مردم غزه در بدترین شرایط بمباران، مقاومت می کنند، افزود: مقاومت مردم غزه در دفاع از آرمان ها و خاک وطن ستودنی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم مظلوم روحیه ایستادگی، مقاومت و صبر را از ملت ایران و انقلاب اسلامی الگو گرفته اند، خاطرنشان کرد: دنیای استکبار بداند، هرگز نمی تواند به اقتدار و صلابت مردم غزه خدشه ای وارد کند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: امروز ملت های آزاده جهان خواستار توقف جنگ و حمایت از مردم مظلوم غزه هستند و به استکبار جهانی اعلام می کنیم، اقتدار شما به پایان رسیده است و شکست هیمنه استکبار بشارتی بزرگ برای مردم است.

وی مساله فلسطین را مساله مهم امت اسلامی و دولت اسلامی عنوان کرد و گفت: حمایت از مظلوم سفارش خداوند متعال است و در قرآن کریم به صراحت مورد تاکید قرار گرفته است.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: غده سرطانی اسرائیل غاصب با حمایت ملت های آزاده و امت واحد اسلام نابود خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
برچسب ها: غزه، خرم آباد تجمع
ارسال نظرات