۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۷۴۴۱۰۲
رئیس سازمان بسیج طلاب فارس مطرح کرد؛

تحلیلی از ابعاد مختلف عملیات «طوفان الاقصی»

تحلیلی از ابعاد مختلف عملیات «طوفان الاقصی»
حجت الاسلام بهرامی نسب گفت: اسرائیل قصد داشت که حمله گسترده ای را علیه گروه های مقاومت آغاز کند ولی با پیش دستی جبهه مقاومت اسلامی اهداف شوم آنان ناکام ماند.

حجت الاسلام عبدالخالق بهرامی نسب رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، با اشاره به ابعاد عملیات طوفان الاقصی توسط محور مقاومت اسلامی گفت: عمليات حاضر با عنوان عملیات طوفان الاقصی در مواجهه با تجاوزها و گستاخی های اخیر صهیونیستها طراحی شده است و اطلاعات نشان می داد که اسرائیل قصد داشت که حمله گسترده ای را علیه گروه های مقاومت آغاز کند ولی با پیش دستی جبهه مقاومت اسلامی اهداف شوم آنان را ناکام ماند.

وی افزود: این عملیات در زمانی صورت گرفت که برخی کشورهای منطقه به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند و همین بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند «قمار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مانند شرط بندی روی اسب بازنده، محکوم به باخت است چرا که نهضت فلسطین امروز سرزنده تر و آماده تر از همیشه است و رژیم غاصب رفتنی و در حال مرگ است».

حجت الاسلام بهرامی نسب تصریح کرد: صهیونیست ها در این روزها با معضلات امنیتی بسیاری مواجه بودند که برخی از مشکلات امنیتی صهیونیست ها داخلی آنها بر می گردد و برخی حاصل مشکلات بین المللی آنهاست. در عرصه داخلی، نزاع و شکاف های بین گروه های مختلف صهیونیستی ایجاد شده بود و از ژوئن ۲۰۲۱ تا به امروز ۳ دولت بر سر کار آمده است.

وی ادامه داد: بعد دیگر طوفان الاقصی این بود که صهیونیست ها با افزایش روزافزون قدرت منطقه ای مقاومت مواجه بودند و از روزی که مقام معظم رهبری بر تقویت نظامی گروه های فلسطینی تاکید کردند ما شاهد رشد چشمگیری در این زمینه بودیم و این عملیات قدرت منطقه ای جبهه مقاومت را نشان داد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس به بعد فرامتنی طوفان الاقصی اشاره نمود و گفت: این عملیات نشان می دهد که ما با یک عملیات منسجم و هماهنگ مواجه هستیم و مقاومت اسلام برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل دارد.

 حجت الاسلام بهرامی نسب افزود: تحولات اخیر نشان می دهد که با وجود محدودیت های موجود در غزه و دیگر مناطق فلسطین، گروه های مقاومت به تجهیزات مدرنی دست یافته اند که میتواند در عرصه میدان تاثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: در این عملیات رژیم غاصب صهیونیستی دچار غفلت شد و ثابت کرد که آمادگی مقابله با چنین حملاتی را ندارند و به نوعی میتوان گفت که آنها با یک غافلگیری و خطای محاسباتی مواجه شده اند و رژیم غاصب با جنایاتی که مرتکب می شود روز به روز رو به افول پیش می رود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون اطهار داشت: اسرائیل سعی داشت با تبلیغات روانی و رسانه ای، خود را قدرتمند و شکست ناپذیر جلوه بدهد اما طوفان الاقصی هیمنه قدرت پوشالی آنها را شکست و اسرائیل جنایتکار را به زانو در آورند.

وی به جنایت شب گذشته اسرائیل در هدف قرارد دادن بیمارستان المعمدانی غزه اشاره نمود و اظهارداشت: دشمن غاصب و جنایتکار آب و برق غزه را قطع کرده و در سخت ترین شرایط تحریمی قرار داده است و با حمایت های آمریکای خبیث شب گذشته بیمارستان المعمدانی که صدتا زن و کودک در آن پناه گرفته بودند را با موشک هدف قرار داد و یک قتل عام و نسل کشی هولناک را رقم زد و موجب شد قلوب همه آزادی خواهان به خصوص مسلمانان جریحه دار شود.

ارسال نظرات