۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۴۲۱۱۴
نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه:

کار بزرگ امام راحل تغییر فکرها بود

کار بزرگ امام راحل تغییر فکرها بود
کرمانشاه ـ آیت الله علما با اشاره به اینکه پیش از دفاع مقدس، امام(ره) توانست جهت فکری ملت ایران را عوض کند، گفت: دفاع مقدس افرادی همانند حاج قاسم را تربیت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برگزار شد، اظهار داشت: حزب خدا همیشه بر حسب موقعیت غالب بوده است و بایستی همواره در این ثابت قدم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: در قرآن به صورت صریح گفته شده که همیشه حزب خداوند غالب و پیروز است و باید مواظب باشیم در حزب خدا باشیم زیرا در این صورت پیروز خواهیم بود.

وی گفت: امام خمینی(ره) با توکل بر خدا در برابر ابرقدرت شرق و غرب ایستادگی کرد و گفت نه شرقی نه غربی.

آیت الله علما ادامه داد: امامین انقلاب با توصیه های قرآنی خود حاکمیتی را در ایران بوجود آوردند که فضای جامعه را قرآنی کرده و قدرتی را در ایران اسلامی رقم زده که دنیای استکبار را به خشوع واداشتند.

وی تصریح کرد: امام(ره) در سال ۴۲ تعداد انگشت‌شماری در اطرافش بودند اما با تکیه بر خدای متعال و حزب‌الغالبون گفت آمریکا و ابرقدرتها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و زیر بار ظلم هیچ احدی نرفت.

آیت الله علما با بیان اینکه امام راحل به معنای تمام همه را حول یک محور جمع کرد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس زن و مرد و پیر و جوان و همه نیروهای نظامی دست به دست هم دادند و توانستند پیروز شوند.

وی با اشاره به اینکه پیش از دفاع مقدس، امام راحل(ره) توانست با نهضت اسلامی جهت فکری ملت ایران را عوض کند، گفت: هشت سال دفاع مقدس افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا را تربیت کرد.

آیت الله علما تصریح کرد: کار بزرگ امام راحل(ره) تغییر فکرها بود زیرا پیش از امام خمینی(ره) کسی توانایی ایستادگی در برابر ابرقدرت ها را نداشت ولی امروز حرف آنها حتی در کوچه‌ها هم شنیده می‌شود و این تغییر نتیجه اسلام واقعی است و همچنین ایران در منطقه حرف اول را می‌زند./1400/

ارسال نظرات