۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۴۰۴۳۳
مسئول روابط عمومی مجمع نمایندگان در گفت‌وگو با رسا خبر داد؛

اعزام ۷۰ نفر از نمایندگان طلاب برای تبلیغ در پیاده روی اربعین حسینی

اعزام ۷۰ نفر از نمایندگان طلاب برای تبلیغ در پیاده روی اربعین حسینی
حجت الاسلام نصیری با اشاره به تصمیم مجمع نمایندگان برای اعزام مبلغ در پیاده روی اربعین از اعزام ۷۰ نفر از نمایندگان برای تبلیغ در پیاده روی اربعین خبر داد.

حجت الاسلام ولی الله نصیری مسئول روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در گفت وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت مسئله تبلیغ و تصمیم مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برای اعزام مبلغان اربعین در پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: امسال برای اولین بار به صورت سازمان یافته با هماهنگی روابط بین الملل مرکز مدیریت حوزه های علمیه، تعداد ۷۰ نفر از نمایندگان طلاب برای تبلیغ برای پیاده روی اربعین امام حسین(ع) اعزام می می شوند.

مسئول روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه افزود: اعزام مبلغان از تاریخ 5 صفر شروع شده و به مدت حداقل یک هفته و به صورت جمعی و انفرادی تا پایان اربعین ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام نصیری با اشاره به محل های اسقرار مبلغان در مواکب در طول مسیر پیاده روی اربعین بیان داشت: محل تبلیغ مبلغین مجمع از مسیر نجف تا کربلا بوده و در مواکب مختلف به صورت های مختلف همچون سخنرانی، نماز جماعت، تبلیغ چهره به چهره با جوانان و برگزاری نماز جماعت خواهند داشت.

محمد حسین چاوشی

ارسال نظرات