۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۳۹۶۸۹
فرمانده هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد؛

هراس دشمن از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی

هراس دشمن از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی
کرمانشاه ـ سردار طالبی گفت: دشمنان امروز از قدرت ما خواب راحت ندارد، هراس از پیشرفت و اقتدار ما، آرامش را از دشمن سلب کرده و لذا درصدد فاصله افکنی بین مردم و نظام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم گرامیداشت شهدای عملیات نصر ۷ امروز در شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور امام جمعه، جمعی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از بسیجیان در جوار حرم احمدابن اسحاق(ره) برگزار شد.

سردار محمد طالبی امروز در این مراسم اظهار داشت: شهدای عظیم الشأن با خدای متعال معامله کردند و تمام هستی و زندگی خود را در راه آرمان‌های این انقلاب فدا کردند و امروز موجب عزت و افتخار ملت و کشور شدند.

وی افزود: شهدا برای استقرار امنیت و آرامش مردم و حفظ آب و خاک کشور، جان خود را تقدیم انقلاب کردند و امروز مایه افتخار و سربلندی همه ما هستند.

این یادگار دوران دفاع مقدس عنوان کرد: دشمن امروز از قدرت ما خواب راحت ندارد، هراس از پیشرفت و اقتدار ما، آرامش را از دشمن سلب کرده و لذا درصدد فاصله افکنی بین مردم و نظام هستند که خیالی باطل است و به جایی نمی‌رسد.

وی با بیان نقش مادران و همسران شهدا تصریح کرد: در دورانی که کشور ما تحت شدیدترین حملات توسط دشمن قرار گرفته بود، مادران و همسران شهدا در راه آرمان و عقیده خویش از عواطف و احساسات خود چشم‌پوشی کردند و در دفاع مقدس، نقشی ریشه‌دار و ارزشمند داشته‌اند و با پیروی از مکتب عاشورا حماسه‌های فراموش نشدنی آفریدند.

وی ادامه داد: شهدا حق بزرگ به گردن همه ما دارند و امنیت و استقلال امروز کشورمان را مرهون شهدا هستیم و نباید یک لحظه از دفاع و صیانت از دستاورد‌های شهدا غفلت کنیم.

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صدراسلام تا به امروز به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس، خاصه سه شهید بزرگوار از فرزندان این شهرستان که در عملیات نصر ۷ جانفشانی کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، اظهار داشت: شهید حشمت اله‌امینی، شهید هادی صفریانی و شهید عزت اله فلاحی سه شهید افتخارآمیز سرپل‌ذهاب هستند که در عملیات نصر ۷ جان را برای زنده نگه داشتن آرمان‌های نظام، تقدیم انقلاب کردند.

سرهنگ مجتبی کاکایی افزود: اگر کتاب قطور دفاع مقدس بخواهیم ورق بزنیم، مملو از افتخارات بسیاری است که برای این نظام و انقلاب رقم‌خورده و رقم زننده این افتخارات شهدای عزیز و گرانقدرما هستند.

وی تصریح کرد: شهدا با تقدیم جان شیرین خود مایه عزت و آبرو و سربلندی برای ملت بزرگ ایران شدند./140/

ارسال نظرات