۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۳۳۷۶۲
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

نیازسنجی مطابق با نیاز روز جامعه از ویژگی‌های شهید مطهری بود

نیازسنجی مطابق با نیاز روز جامعه از ویژگی‌های شهید مطهری بود
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری نیازسنجی مطابق با موضوع و نیاز جامعه در عرصه‌های مختلف بود.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، اعضای ستاد هفته ستاد عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در آستانه سالروز شهادت شهید مطهری روز گذشته با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت شد و در ادامه سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان به بیان نکاتی در خصوص فعالیت‌های تربیتی و تعلیمی در مجموعه سپاه پرداخت.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به اینکه اگر علم و معرفت نسبت به امام خود وجود داشته باشد، انسان در مسیر حضرت قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: در دوره تمام چهارده معصوم اگر کسی توانست با امام خود همراهی کند، به جهت این بوده که با مأموریت امام زمان خود آشنا بوده است.

نیازسنجی مطابق با نیاز روز جامعه از ویژگی‌های شهید مطهری بود

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: در عصر غیبت، یکی از مأموریت‌های اساسی امام عصر(عج)، آشنایی و همراهی تمامی ما با برنامه‌های حضرت است، و لذا "تربیت کادر و نیروهای همراه" از مأموریت‌های امام زمان(عج) است.

وی تصریح کرد: تربیت نفوس از طریق علما و مراجع معظم تقلید نیز از دیگر مأموریت‌های ویژه در دوران غیبت حضرت حجت(عج) است.

امام جمعه اهواز با تأکید براینکه از مهم‌ترین رسالت‌های انقلاب اسلامی تربیت نفوس است، خاطرنشان کرد: تربیت نیروهای متدین و معتقد در سایه هدایت‌های امامین انقلاب صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این باشد که جوان پا به کار انقلاب اسلامی تربیت شود، ادامه داد: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری نیازسنجی مطابق با موضوع و نیاز جامعه در عرصه‌های مختلف بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، با تأکید بر لزوم توجه به سپاه و مجموعه‌های نیروهای مسلح و حضور حوزه علمیه در کنار آن‌ها، گفت: زمانی که بنیه‌های اعتقادی محکم باشد، اگر تمام دنیا هم در برابر ما قرار گیرند، بازهم نمی‌توانند صدمه‌ای به ما وارد کنند.

وی تصریح کرد: در زمانی که ولایت فقیه وجود نداشت، دو سوم از خاک کشور رفت، اما در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف با وجود رویایی بسیاری از کشورها اما یک وجب از خاک کشور هم غصب نشد.

امام جمعه اهواز، با اشاره به اینکه همواره باید اعتقادات جوانان، پاسداران و خانواده‌های آنها بروز باشد، افزود: دشمن همواره کار می‌کند که اعتقادات جوانان ما را مورد آسیب قرار دهد، که در این خصوص فضای مجازی نیز در خانواده‌ها تاخت و تاز می‌کند.

وی با اشاره به مسأله مسکن در استان خوزستان، گفت: اگر مشکل مسکن به شکل واقعی برطرف شود، اشتغال نیز به معنای واقعی حل می‌شود.

ارسال نظرات