۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۳۳۶۴۶

نمایندگان مجلس اقدام پلیس آلمان در بازداشت یک کودک را محکوم کردند

نمایندگان مجلس اقدام پلیس آلمان در بازداشت یک کودک را محکوم کردند
نمایندگان مجلس با امضای بیانیه‌ای اقدام اخیر پلیس آلمان در دستگیری و بازداشت یک کودک و جدا کردن او از خانواده‌اش را محکوم کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس با امضای بیانیه‌ای اقدام اخیر پلیس آلمان در دستگیری و بازداشت یک کودک و جدا کردن او از خانواده‌اش را محکوم کردند.

وی افزود: یک کودک در آلمان تنها به خاطر ابراز عقیده‌اش در مدرسه مبنی بر حرام بودن همجنس‌بازی توسط مسئولان مدرسه مورد بازخواست قرار گرفته و بعد هم به پلیس معرفی شده و پلیس آلمان با حکم قضایی وارد خانه پدر و مادر کودک شده و او را از والدینش به زور جدا کرده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پلیس آلمان ابراز عقیده این کودک مبنی بر حرام بودن همجنس‌بازی را ثمره بدآموزی در فضای خانه دانسته و کودک را پس از دستگیری به محل نگهداری اطفال بدسرپرست منتقل کرده است.

متن کامل بیانیه نمایندگان در محکومیت اقدام پلیس آلمان در دستگیری یک کودک به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اقدام جبارانه، غیر انسانی و قرون وسطایی پلیس کشور آلمان در ورود به داخل خانه و دستگیری یک کودک معصوم و جدا کردن اجباری او از خانواده و والدینش، عواطف و احساساتِ میلیون‌ها و بلکه میلیارد‌ها انسان آزاده جهان را جریحه‌دار کرد.

بی‌شک این اقدام ضدانسانی و به غایت بی‌رحمانه، سند آشکار سقوط ارزش‌های اخلاقی و انسانی در جوامع غربی بویژه اروپای مدعی آزادی است. دولت آلمان با این اقدام سبعانه، چهره واقعی تمدن لیبرال دموکراسی غرب را نشان داد و ثابت کرد که ادعای انسان‌گرایی و حقوق بشر، یک ادعای کاملا توخالی است و صرفا دستاویز و ابزاری برای سلطه‌گری و درهم کوبیدن ملت‌های مسقل، و چپاول منابع کشورهای جهان می‌باشد!

نکته جالب این ماجرایِ شرم‌آور، این است که اروپای مدعی تمدن و آزادی بیان، که تحمل ابراز عقیده یک کودک معصوم آنهم در محیط محدود و کوچک نیمکتِ مدرسه را ندارد، برای سایر کشورها و ملت‌ها، درس همزیستی و مسالمت و مدارا می‌دهد و نسخه حقوق بشر می‌پیچد!!

ما نمایندگان مردم خداجو و آزاده ایران ضمن محکومیت شدید این عمل ضدانسانیِ پلیس و بیدادگاه آلمان، از تمام ملل حق‌طلب و آزاداندیش دنیا می‌خواهیم به سبعیت و خشونت و تفتیش عقاید قرون وسطایی در قرن بیست و یکم میلادی، واکنش درخور و قاطع نشان دهند و جلوی هرگونه ظلم و بی‌رحمی و نقض آشکار حقوق بشر را در هر نقطه از عالم و تحت هر عنوانی بگیرند.

ارسال نظرات