۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۲۹۹۴۱

روشنگری و هشدار نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

روشنگری و هشدار نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در جلسات قبل هشدار دادم که برخی خبرها از تحرکات عده‌ای به گوش می‌رسد و مراقبت کنید تا قطار سازندگی در استان از حرکت نایستد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان وبلوچستان در جمع ریش سفیدان و بزرگان طوایف استان، با تشکر و قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خطاب به گروه اندکی که در استان، اقتصاد مردم را نشانه گرفته اند، گفت: «در جلسات گذشته هشدار دادم که برخی خبرها از تحرکات نامناسب عده‌ای به گوش می‌رسد و شما مراقبت کنید تا قطار سازندگی در استان از حرکت نایستد که متاسفانه این اتفاق افتاد و پیام‌ و تصویر بدی مخابره شد و دشمن نیز در این جهت سنگ تمام گذاشت».

وی همچنین به کم کاری برخی از مسئولین در استان صورت اشاره کرده و گفت: «در استان با حوادث و اتفاقات ناگواری روبرو بودیم و این اتفاقات برای همه مردم و مسئولان یک امتحان بود و به نظر می‌رسد که افراد و گروه‌های مختلف، نمره‌های متفاوتی کسب کرده‌اند. به گونه‌ای که جنایت کنندگان نمره مردودی گرفتند و مسئولان باید برخورد سریع و قاطع می‌داشتند که چنین چیزی صورت نگرفت هر چند سیستم قضایی اقداماتی را با تاخیر انجام داد».

ارسال نظرات