۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۵
کد خبر: ۷۲۹۷۵۲

حضور ۲۰۰ طلبه خارجی در دهمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت

حضور ۲۰۰ طلبه خارجی در دهمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت
مدیر اجرایی دهمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت تصریح کرد: برای نخستین بار این همایش به‌صورت بین المللی برگزار شد و ۲۰۰ طلبه خارجی از ۴ کشور شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، احمدرضا لطف آبادی مدیر اجرایی دهمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت با رویکرد بین المللی در حاشیه این همایش که در مجتمع آموزشی امام خمینی جامعه المصطفی برگزار شد، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار همایش قرآن عترت و سلامت به‌صورت بین المللی برگزار شد و با حضور 200 طلبه خارجی و 4 کشور کار دنبال شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این همایش اظهار داشت: از بهمن‌ماه سال گذشته دانشگاه قم میزبانی همایش را پذیرفته و برنامه‌ریزها برای برگزاری همایش آغاز شد.

لطف آبادی ظرفیت‌ها و پتانسیل شهر قم را برای برگزاری همایش ملی قرآن عترت و سلامت مورد توجه قرار داد و افزود: با وجود شخصیت‌ها و علمای تحقیقات و پژوهش‌های مختلف حاضر در قم، دانشگاه علوم پزشکی قم بهترین شرایط را برای برگزاری همایش دارد.

مدیر اجرایی دهمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت با رویکرد بین المللی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار همایش قرآن عترت و سلامت به‌صورت بین المللی برگزار شد و با حضور 200 طلاب خارجی و 4 کشور کار دنبال شد.

وی سخنران همایش ملی قرآن عترت و سلامت را از 6 کشور اعلام کرد و گفت: سخنرانان بین المللی در قالب پنل‌های تخصصی سخنرانی کرده و امیدواریم در سال‌های آینده نیز این کار به‌صورت تخصصی‌تر اجرا شود.

لطف آبادی خاطرنشان کرد: پنل‌های تخصصی علاوه بر پژوهشگران خارجی توسط اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان حوزه پزشکی برگزار می‌شود و در این پنلها بحث مرجعیت علمی قرآن بررسی می‌شود و پیوند بین علمای حوزه دین و اساتید پزشکی می‌تواند پیوند مبارکی باشد.

ارسال نظرات