۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۷۲۶۰۳۸
به همت خبرگزاری رسا برگزار می شود؛

نشست «پاسخ به پرسش ها و شبهات اجرای حکم محارب از منظر فقه و حقوق»

نشست «پاسخ به پرسش ها و شبهات اجرای حکم محارب از منظر فقه و حقوق»
نشست «پاسخ به پرسش ها و شبهات در خصوص اجرای حکم محارب از منظر فقه و حقوق» با حضور آیت الله کعبی در خبرگزاری رسا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نشست «پاسخ به پرسش ها و شبهات در خصوص اجرای حکم محارب از منظر فقه و حقوق» به همت خبرگزاری رسا و با حضور آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می شود.

این نشست دوشنبه 28 آذرماه، از ساعت 15 در سالن اجتماعات شهید دهقانی خبرگزاری رسا برگزار می شود.

طلاب، دانشجویان و علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می توانند به آدرس میدان مفید، خیابان بهشت، خبرگزاری رسا مراجعه کنند.

گفتنی است، خبرگزاری رسا با راه اندازی پرونده ویژه «نظریه پردازان آشوب» تلاش کرده تا پاسخ های عالمانه و مستدل فقهی، حقوقی و تاریخی به شبهه افکنانی بدهد که با ژست علمی برای آشوب و اغتشاش تئوری پردازی می کنند و برخورد قاطع دستگاه قضا با اغتشاشگران قمه کش، معرکه گیران فحاش، قطاع طریق، متعرضان به نوامیس مردم و ضاربان ماموران حافظ امنیت را زیر سؤال می برند.

در کنار این پرونده، خبرگزاری رسا دو نشست علمی نیز با حضور اساتید و فضلای حوزه برگزار کرده و میزگرد تخصصی روز دوشنبه 28 آذرماه، سومین برنامه علمی خبرگزاری رسا خواهد بود.

نشست «پاسخ به پرسش های و شبهات در خصوص اجرای حکم محارب از منظر فقه و حقوق»

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
مطالب جالب و مفیدی است تا بتوان به درستی در مسیر تقئیت انقلاب قدم گذاشت
0
0
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
سلام
اگه میشه یه بستر مجازی هم ایجاد کنید، که بتونیم از راه دور هم در جلسه حد اقل به عنوان مستمع شرکت کنیم. الان که راه های ارتباطی فراوانی وجود داره.
0
0