۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۷۰۶۵۹۶
با حضور اساتید برتر و پژوهشگران قرآنی حوزوی؛

سلسله نشست های علمی "قرآن؛ کتاب مبین" در خبرگزاری رسا برگزار می شود

سلسله نشست های علمی
سلسله نشست های علمی "قرآن؛ کتاب مبین" در خبرگزاری رسا به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور اساتید برتر و پژوهشگران قرآنی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سلسله نشست های علمی "قرآن؛ کتاب مبین" با هدف بررسی مفاهیم و مضامین قرآنی در ماه مبارک رمضان توسط معاونت تحقیقات کاربردی خبرگزاری رسا با حضور اساتید برجسته حوزه های علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در تاریخ 24 فروردین به بیان مطالب خود در زمینه «ارتباطات و تعاملات انسانی از منظر قرآن» پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در تاریخ 25 فروردین موضوع «روش های تبلیغ و تبیین از منظر قرآن» را تبیین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی منصوری در تاریخ 27 فروردین با موضوع «بصیرت از منظر قرآن و روایت» به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر اسلامی تنها در تاریخ 29 فروردین مسأله «ارتباطات جمعی از منظر قرآن» را مورد بررسی قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسن جواهری در تاریخ 31 فروردین نیز موضوع «نگاهی به اعجاز علمی و تشریعی قرآن کریم» را مورد تبیین و تشریح قرار داد.

در ادامه این سلسله جلسات هم در خدمت حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید مقامی در تاریخ 5 اردیبهشت با موضوع: سبک زندگی قرآنی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی فقیهی در تاریخ 6 و 8 اردیبهشت با موضوع: اقتدار اسلامی از منظر قرآن و حجت الاسلام والمسلمین سعید بهمنی در تاریخ 10 اردیبهشت با موضوع: روش پاسخگویی به شبهات از منظر قرآن خواهیم بود.

این جلسات به صورت حضوری به نشانی قم، 45 متری شهید صدوقی، خیابان بهشت، بعد از ساختمان شهرداری، ساختمان خبرگزاری رسا، سالن نشست شهید دهقانی و مجازی در بستر پخش هیات آنلاین و آپارات در ماه مبارک رمضان ساعت 14 الی 15:30 برگزار می شود.

لینک حضور: https://www.aparat.com/rasa_news/live

https://heyatonline.ir/heyat/3447

 

سلسله نشست های علمی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
حرکت زیبایی است.
2
0