۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۰۵۰۵۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

لزوم ارائه گزارش عملکرد سالانه از سوی مسؤولان

لزوم ارائه گزارش عملکرد سالانه از سوی مسؤولان
اصفهان - آیت الله سلیمانی به لزوم گزارش عملکرد مدیران دستگاه‌ها و مسؤولان در پایان سال و ارزیابی تحقق اهداف و برنامه‌های سالانه مدیران تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان کاشان گفت: رویکرد دولت سیزدهم خدمت به جامعه، حفظ کیان و مجد و عظمت، مصحلت جامعه و اجرایی شدن منویات رهبرمعظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از منویات رهبر معظم انقلاب در شعار و بنر متوقف و مرحله عمل نمی‌رسید، گفت: پیش از این عدم تحقق منویات رهبری را بهانه همگام نبودن دولت با رهبری می‌دانستند، اما امروز در دولت سیزدهم هیچ بهانه‌ای برای عدم اجرای منویات رهبری پذیرفته نیست.

به گفته وی یک تحقیق و بررسی در پایان هرسال میزان مطالبات رهبری را بررسی کند و اعلام کند چه میزان از منویات رهبری اجرایی شده و چه میزان از روی زمین مانده است تا برای تحقق کامل منویات رهبری موانع سد راه برداشته شود.

آیت الله سلیمانی با تأکید بر روان سازی فعالیت‌ها و رفع موانع حوزه‌های مختلف تولید و اقتصاد، گفت: نسل آینده عملکرد مسؤولان را در رابطه با روان سازی فعالیت‌ها و موفقیت و شکست‌ها بررسی خواهند کرد.

وی به لزوم گزارش عملکرد مدیران دستگاه‌ها و مسؤولان در پایان سال و ارزیابی تحقق اهداف و برنامه‌های همان سال بررسی شود، افزود: در گزارش عملکرد مدیران و مسؤولان موفقیت و عدم موفقیت در اجرای برنامه مشخص شود و اعلام شود چند درصد ار آن مربوط به دولت قبل و چند درصد از آن مربوط به دولت سیزدهم است.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: نقاط ضعف در دولت گذشته را امروز هیچ مسؤولی پاسخگو نیست، اما آنچه مربوط به دولت سیزدهم است باید پاسخگو بود.

آیت الله سلیمانی به فعالیت جهادی در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی همه باید خادم مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران باشند برای رفع موانع و مشکلات تولید شبانه روز فعالیت کنند.

وی ایجاد روحیه جهادی درهمه بخش را گره گشای حل مشکلات جامعه دانست و ابراز امیدواری با ایجاد روحیه جهادی شاهد تحول بنیادین درعرصه اجرایی باشیم و به گونه‌ای نباشد که سرمایه گذاران از سرمایه گذاری د پشیمان شوند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: مسؤولان باید برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنند و ضمن تکریم آن‌ها موانع و مشکلات پیش روی آن‌ها را برطرف تا با رغبت بیشتری وارد حوزه سرمایه گذاری شوند./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات