۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۷۰۴۰۳۷
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌وگو با رسا:

سرّ موفقیت سپاه پاسداران تبعیت محض از دستورات ولی فقیه است

سرّ موفقیت سپاه پاسداران تبعیت محض از دستورات ولی فقیه است
حجت الاسلام سلیمانی دفاع جانانه سپاه از ولایت فقیه را سرلوحه و سرمشق دیگر اصناف دانست و گفت: سرّ موفقیت سپاه پاسداران تبعیت محض از دستورات ولی فقیه است.

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به تبیین دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: نهاد سپاه پاسداران یکی از یادگارهای امام راحل(ره) بوده که تأسیس این نهاد با پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران نهاد خوشنامی است که در جهان تلألو پیدا کرده است اظهار کرد: نهاد سپاه ساحت شفافی را در دفاع از انقلاب، نظام و ولایت فقیه از خود بجا گذاشته که امیدواریم این مسیر را همچنان پرقدرت ادامه دهند.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی با بیان اینکه سپاه حافظ امنیت ملت های مسلمان و شیعه در منطقه است، افزود: امروز بر همگان روشن شده که شهید سلیمانی که فرماندهی سپاه قدس را برعهده داشت، توانست عراق را از سقوط و سوریه را از چنگ داعشی ها نجات دهد.

وی با اشاره به دستاوردهای سپاه در عرصه نرم افراز و سخت افزار نظامی و امنیتی، ابراز داشت: امروز سپاه به سامانه های پرقدرت هوافضا و تولید موشک‌ها با بردهای کوتاه، متوسط و بلند دست یافته و همچنین در عرصه فرهنگی نیز دستاوردهای خوبی را داشته است.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به عملکرد موفق سپاه پاسداران در محرومیت زدایی، کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان، اظهار کرد: در فتنه 88 پادوهای طراحان خارجی به بهانه تقلب در انتخابات نظام را به لب پرتگاه سوق دادند، اما سپاه به موقع در صحنه حضور پیدا کرد و حوادث ناگوار سال 88 را به خوبی مدیریت کرد.

سر موفقیت سپاه پاسداران تبعیت محض از دستورات ولی فقیه است

وی با بیان اینکه بدنه سپاه از نیروهای مؤمن، انقلابی و مجاهد تشکیل شده، تصریح کرد: شهید زین الدین، شهید همت و شهید باکری ها در سپاه خوش درخشیدند و امروز نیز فرماندهان سپاه مایه مباهات و افتخار نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی دفاع جانانه سپاه از ولایت فقیه را سرلوحه و سرمشق اصناف دیگر دانست و گفت: امروز نیروی نظامی مقتدر با عنوان سپاه در کنار ارتش ما وجود دارد و همچنین سر موفقیت سپاه پاسداران تبعیت محض از دستورات ولی فقیه است.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه سپاه در تمام زمینه ها و عرصه ها پیشگام و پیشتاز بوده، افزود: امروز ملت ایران، حوزه های علمیه و روحانیت پشتیبان و مدافع سپاه پاسداران و خدمات این شجره طیبه هستند.

استکبار جهانی سپاه را بزرگترین سد و دشمن در مقابل خود می بیند

وی با اشاره به اهداف دشمنان از تخریب و هجمه علیه سپاه پاسداران گفت: این نهاد مقدس استمرار در مقاومت و جانفشانی در برابر دشمنان نظام دارد و همواره نفوذ ناپذیر و شکست ناپذیر بوده، بنابراین قدرت و اقتدار سپاه برای استکبار جهانی مرگ بار است.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی سپاه را بزرگترین سد و دشمن در مقابل خود مشاهده می کند، ابراز داشت: استکبار جهانی پس از ناامیدی از مقابله نظامی در برابر سپاه به تخریب دستاوردهای این نهاد مقدس پرداخته و امروز نیز ایادی داخلی و دشمنان به هجمه علیه شهید سلیمانی می پردازند.

شهرک های زیر زمینی موشکی سپاه لرزه به اندام استکبار جهانی می اندازد

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب بیان کرد: نفوذ ناپذیری، کفرستیزی و استعمار ستیزی که امام راحل برای سپاه ترسیم کردند، منافی منافع استکبار جهانی به ویژه آمریکاست، از این رو دشمنان به هجمه علیه این نهاد مقدس می پردازند.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی با بیان اینکه استکبار جهانی هیچ زمانی به اهداف خود در زمینه هجمه و تخریب علیه سپاه دست پیدا نخواهد کرد، گفت: سپاه پاسداران هر روز پر قدرت تر در برابر دشمنان ظاهر می شوند و امروز نیز شهرک های زیر زمینی موشکی سپاه لرزه به اندام استکبار جهانی می اندازد.

ارسال نظرات